Klinkt misschien dom maar wil niet de verkeerde olie er in doen
type olie
Moderator: Pieten
-
jeroencharite
- Ik lul al aardig mee !
- Type MR2: AW11
Hey mensen wat voor type olie is het beste om in een sw 20 te gooien. Het is geen turboblok?
-
jeroencharite
- Ik lul al aardig mee !
bedankt mensen 
Gewoon afgewerkt frituurvetMR2Pierre wrote:Olijfolie!
-
jeroencharite
- Ik lul al aardig mee !
ik denk dat ik de tip van leliev ga volgen... maar heb nog een paar dingen ontdekt aan de auto.. er zit nu dus ook roest op me dorpel en ik heb het met me stomme hoofd niet gezien toen ik m kocht... viel me net pas op.. wordt een nieuw stuk lassen 
- Green Goblin
Waar is die goede oude tijd gebleven dat Sw20's niet roestten ? 
-
jeroencharite
- Ik lul al aardig mee !
ja ik baal er echt van.. ik had het nog gevraagd aan die gozer en die zegt natuurlijk gewoon nee hoor geen roest...
Maar wil toch nog een hoop aan de auto veranderen dus dan kan dit ook wel gelijk 
- frankie-turbo
dat was de tijd waar de auto's nog behoorlijk hoog in waarde zaten. dan geven de eigenaren er meer om en wordt hij beter bijgehouden
zolang het niet teveel is is er niets aan de hand, wel optijd bijwerken.. iig voor de winter raad ik je aan
zolang het niet teveel is is er niets aan de hand, wel optijd bijwerken.. iig voor de winter raad ik je aan
Green Goblin wrote:Waar is die goede oude tijd gebleven dat Sw20's niet roestten ?
Toen ze nog in de 6 jaar carrosseriegarantie vielen. Het jaar daarna kun je een gat in een deur verwachten (o.k., het was er maar eentje, maar als je de MR2 in 1996 nieuw gekocht hebt (vers van de boot, dus geen overjarige) en na 7 jaar door je door heen gaat, is dat niet prettig).