velgen importeren
Moderator: Pieten
Ik heb hier zo een beetje elke velgen webshop gehad maar ik kan niet echt mooie velgen vinden voor mijn sw20. Ik nu eigelijk gaan zoeken in het buitenland maar ik weet niet hoe dat met importeren zit. Zijn er mensen met ervaring van het importen van velgen en eventueel bedrijven waar zij de velgen hebben gekocht?
Wat voor velgen zoek je?
liefst 5 spaaks. gepolijste rand en goude binnenkant
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/18-Sport ... ccessories
^^^ben hier nu mee bezig kijken of dit een optie is om naar nederland te krijgen
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/18-Sport ... ccessories
^^^ben hier nu mee bezig kijken of dit een optie is om naar nederland te krijgen
mr2PUNTfreak wrote:Is idd. een hele mooi velg!
tja ze worden alleen niet gemaakt in 17 inch. en aangezien 18 inch vrijwel niet voor op een mr2 past vallen deze dus af:'(
op zoek naar andere dan maar. meschien dan toch geen goude velgen
-
mr2eddy
DC-R wrote:tja ze worden alleen niet gemaakt in 17 inch. en aangezien 18 inch vrijwel niet voor op een mr2 past vallen deze dus af:'(
op zoek naar andere dan maar. meschien dan toch geen goude velgen
!8 inch past wel op een mr2 hoor ,heb zelf 18 inch liggen voor ( 225-35 /18 )op een 8J velg met ET waarde 38 , raken ook niet aan de veerschotel ,dus het is wel mogelijk ,zijn ook mooie velgen hoor die je hebt gezien ,heb hier ook wl interesse in ,begin te twijfelen om mijn set te verkopen
Grtz Eddy
Had Nitra ook niet deze velgen in 18"?
als je ze uit de usa wilt ken ik wel een man die ze voor je kan versturen voor heeel weinig geld. komt met de boot
ik heb trouwens ook ultralight wheels.. wilde ook de gt2 maar toch voor een andere gekozen..
18"gaat er wel onder hoor nadeel je moet het goed verlagen om een mooi gevulde kast te krijgen
ik heb trouwens ook ultralight wheels.. wilde ook de gt2 maar toch voor een andere gekozen..
18"gaat er wel onder hoor nadeel je moet het goed verlagen om een mooi gevulde kast te krijgen
Mijn 215/35/18 passen niet.
Ook met 10mm spacers wat de max is passen ze niet.
Heb al gezocht naar banden zonder velgbescherming maar die zijn er niet.
Mijn enige optie is om de zelfde velgen in 17 inch te kopen en dan met voor 17inch en achter 18inch te gaan rijden.
Voor deze optie heb ik dan ook gekozen.
En ik rij ook in combinatie met een schroefset.
Ook met 10mm spacers wat de max is passen ze niet.
Heb al gezocht naar banden zonder velgbescherming maar die zijn er niet.
Mijn enige optie is om de zelfde velgen in 17 inch te kopen en dan met voor 17inch en achter 18inch te gaan rijden.
Voor deze optie heb ik dan ook gekozen.
En ik rij ook in combinatie met een schroefset.
Jah hangt er van af hoebreed toe is mijn is 18" 8 j
en heb moeite km hem
mooi er onder te krijgen. ze staan iets schuin anders kwamen
ze tegen de schroef set aan 7,5 of 7 j
zou geen probleem zijn alleen ultralightwheels
kwam
is de 8j versie Alleen en 9 j
heb wel een bedrijf gevonden die ze smaller kan maken
en heb moeite km hem
mooi er onder te krijgen. ze staan iets schuin anders kwamen
ze tegen de schroef set aan 7,5 of 7 j
zou geen probleem zijn alleen ultralightwheels