weetjes toyota instuctie (wist het niet)
Moderator: Pieten
- frankie-turbo
- Type MR2: AW11
nee hoor.. onzin..
aanslepen is niet meer als de motor starten, alleen dan zonder de startmotor.
als je met je turbo aan het rijden bent, en je geeft volgas haal je een uitlaatgas temp van 800-950 graden, en de vuur spuit uit je uitlaat zo onderhand.. dan vliegt een katalysator niet in de fik... maar als je hem aansleept.. (dus eigenlijk alleen de motor start) zou hij in de fik vliegen..
ik weet niet wie je dit wijs heeft gemaakt.. maar ik denk dat ie beter even terug naar de school kan gaan,,
aanslepen is niet meer als de motor starten, alleen dan zonder de startmotor.
als je met je turbo aan het rijden bent, en je geeft volgas haal je een uitlaatgas temp van 800-950 graden, en de vuur spuit uit je uitlaat zo onderhand.. dan vliegt een katalysator niet in de fik... maar als je hem aansleept.. (dus eigenlijk alleen de motor start) zou hij in de fik vliegen..
ik weet niet wie je dit wijs heeft gemaakt.. maar ik denk dat ie beter even terug naar de school kan gaan,,
- Green Goblin
- Type MR2: AW11
Zou ook wel fijn zijn. Er wordt tegenwoordig ook al aangeraden om de auto niet over te starten, ivm de "gevoelige" electronica.....
Niet overstarten, niet aanslepen...blijft weinig over...
Dus als ik het goed begrijp, bij elke lege accu dan maar een nieuwe auto kopen?Green Goblin wrote:Zou ook wel fijn zijn. Er wordt tegenwoordig ook al aangeraden om de auto niet over te starten, ivm de "gevoelige" electronica.....
Nee gewoon nieuwe accu er in.
En dan alles weer goed zetten.
-
Demo
nr74 wrote:Nee gewoon nieuwe accu er in.
gelukkig, je hebt me net behoed van het kopen van een nieuwe auto