ik heb met mijn neef via Civic Club Holland een rollenbankdag georganiseerd bij Verhoeven tuning in Harskamp. Er heeft echter een groot aantal mensen afgezegd waardoor het erop op lijkt dat we ons quotum niet gaan halen. Vandaar de vraag of er hier nog mensen zijn die geïnteresseerd zijn in het exacte wielvermogen en koppel van hun beestje.
Reactie en interesse mag in dit topic, via pm of via glennkitzen apestaart hetemail . com
Ik citeer van CCH:
Hierbij een interessepeiling voor de bijna traditionele rollenbankdag bij Verhoeven tuning in Harskamp. Het is de bedoeling dat het ergens eind 2010 wordt, maar niet in de kerstvakantie.
Voor de mensen die niet weten wat het inhoudt: je auto wordt op de rollenbank gezet, er wordt een run gemaakt en je krijgt een mooie uitdraai met je vermogen en koppel. De bank bij Verhoeven Tuning is een van de nauwkeurigste banken.
Verder wordt er gezorgd voor broodjes en drinken. En het is natuurlijk erg gezellig .
De prijsstelling is hetzelfde als een half jaar geleden:
10-14 man/vrouw: 60 euro per run
15-20 man/vrouw: 50 euro per run
Mogelijke data worden nader bepaald, het gaat voorlopig even om de hoeveelheid animo.
Mochten er vragen zijn, hoor ik het graag.
Paar (veel..) sfeerfoto's.." wrote:plaatjes: http://www.flickr.com/photos/zanthraxnl ... 14/detail/
Het was weer een lekker dagje uit