Ik moet er aan geloven mijn accu moet vervangen worden, iemand een tip welke keus ik het beste kan maken.
Ik rij er elke dag mee ( zomer en winter ) er zit een alarm op en een behoorlijke radio/navigatie/dvd en een wisselaar.
Of anders welke accu hebben jullie gemonteerd??
Welke accu monteren?
Moderator: Pieten
- Dokter Rob
- Zere vingers van het typen..
- Type MR2: AW11
mee eens, een de bodemplaat opmeten, oude accu meenemen naar een accuboer, weet je zeker dat je de maximale maat hebt.
Succes!
Succes!
-
Phuncz
User experiences zijn altijd handig dus mensen die een betere hebben steken mogen het gerust melden welke past (met of zonder aanpassing) 
-
The Honda Kit
je hebt ook van buddyclub ultra light accu's . die schelen bijna 8 kilo met de origineele ... en zoals Dennis al zei ... je auto moet er alleen op starten
- Dokter Rob
misschien handig om te melden welke accu, type etc. het is.
-
eaglez_mr2
- Ik lul al aardig mee !
hier ook een 65ah accu erin gezet, is tien keer beter dan bv. een 40ah. vooral als hij vaak stil staat of er korte stukjes mee gereden worden. en idd yeloowtop is nog mooier maar ook 3 x zo duur dus het is maar wat je er voor over hebt:) was geloof ik 70 euro kwijt, gewoon huismerk van de automaterailen zaak.
- Surferdude
Er zijn druppelladers in de clubshop verkrijgbaar....
Ik moet zeggen dat ik er nog niet echt problemen mee heb ,
dit omdat ik er elke dag mee rijd.
Maar ik zit nu al bijna 3 weken met 1 arm in het gips dus de mr staat nu al die tijd stil.
En dan na 1 week stil staan dan start hij niet meer.
Maar ik zit nu al bijna 3 weken met 1 arm in het gips dus de mr staat nu al die tijd stil.
- Dokter Rob
West wrote:Ik moet zeggen dat ik er nog niet echt problemen mee heb ,
toch vervelend, zo'n handgeschakelde auto...