Ik wilde revisie set voor de klauwen kopen. via de bekende site
http://www.biggred.co.uk/toyotashop.html
Mijn Mr2 is uit 1991.. maar heb ik nu die van 16mm of van 20mm nodig?
revisie set remklauw
Moderator: Pieten
Volgens mij is het zo dat de rev2 16mm dikke schijven hebben met een diameter van 263mm, en de rev3 22mm dikte en een diameter van 281mm.
Volgens mij moet je met een '91 er het setje hebben waarbij staat 16mm.. misschien dat iemand anders dit kan bevestigen
Volgens mij moet je met een '91 er het setje hebben waarbij staat 16mm.. misschien dat iemand anders dit kan bevestigen
-
Demo
Wat een kutsite!
Ik moet eerst betalen voordat ik verder wat kan doen, heb ik dat gedaan via paypal.. kom ik nergens verder.
Nergens mijn adres in gevoerd of wat voor gegevens dan ook!
Horror site!
Ik moet eerst betalen voordat ik verder wat kan doen, heb ik dat gedaan via paypal.. kom ik nergens verder.
Nergens mijn adres in gevoerd of wat voor gegevens dan ook!
Horror site!
- Green Goblin
- Type MR2: AW11
Dan zullen ze het adres gaan gebruiken dat je bij Paypal opgegeven hebt.
-
Demo
heb gemaild, maar helemaal niets teruggekregen....
vind het erg apart.
en, is er op internet een how to van de Mr2 achterremklauwen revisie
?
vind het erg apart.
en, is er op internet een how to van de Mr2 achterremklauwen revisie
-
Demo
meten = weten? Snap wat je ermee bedoelt natuurlijk, maar begrijp niet waarop je nu een reactie geeft..als het mbt de vraag was welke soort set ik nodig heb.. daar was ik al achter 
en vast wel zal gaan over de how to..
Dank je voor die toevoeging , kan ik wat mee..
en vast wel zal gaan over de how to..
Dank je voor die toevoeging , kan ik wat mee..
Ik heb toevallig gisteren via ebay van Bigg Red een remmenrevisie-set gekocht. Prijs was volgens mij hetzelfde als via de site.
Misschien dat je op ebay kunt kijken of ze daar nog zo'n set aanbieden. Er staat daar ook een iets duidelijkere beschrijving van de producten....das wel zo handig
Misschien dat je op ebay kunt kijken of ze daar nog zo'n set aanbieden. Er staat daar ook een iets duidelijkere beschrijving van de producten....das wel zo handig
-
Demo
ik heb net geinformeerd wat het bij jp kost om ze te laten reviseren en spuiten.. best veel geld.
ga maar zelf aan de slag
zoek nog wel goede howto
ga maar zelf aan de slag
zoek nog wel goede howto