Ik ben toch van plan om de strips aan de zijkant te verwijderen. Maar ik wil de bumpers niet vast maken aan het chassis. Enkel de strips.
Is dit eerder gedaan? en zijn daar foto's van?
Ik ben namelijk van plan die strips te gaan bevestigen aan de bumpers, en zodoende.
Hoe "verlijm ik dit"? hoe kan ik ervoor zorgen dat deze materialen goed aan elkaar blijven zitten zodat ik het nog afwerken kan ook.
Lijmen, en vervolgens met polyester afmaken ?
alvast bedankt
auto strak maken
Moderator: Pieten
-
white lightning
- Ik lul al aardig mee !
- Type MR2: AW11
je geeft het ijgenlijk zelf aan aan demo.
-
Demo
Roger
...
maar ik kan dus gebruik maken van die eigelijke strips..
dat is dus mooi. Is het veel werk? of valt het relatief mee?
maar ik kan dus gebruik maken van die eigelijke strips..
dat is dus mooi. Is het veel werk? of valt het relatief mee?
-
Demo
Nou, ik ben begonnen.
Met kit worden nu de strips aan de skirts gelijmd. Gaat dit goed.. dan is de voor en achterbumper aan de beurt.
De deuren laat ik door de spuitert doen
Met kit worden nu de strips aan de skirts gelijmd. Gaat dit goed.. dan is de voor en achterbumper aan de beurt.
De deuren laat ik door de spuitert doen
-
Demo
J_MR2 wrote:Ik heb alles met glasvezel en polyester gedaan.
Word tijd dat ik eens bij jou langskom Teun :p, kun je het een x zien/voelen.
J_MR2
Kijk kijk, goed aangevoeld senor
I agree !
bier/koffie staat klaar... cake.. vanalles..
altijd welkom.
maarre.. bij jou is niets "verzakt" ?
Kijk aan!
dat klinkt al goed.
De MR2 staat nog even in winterslaap, over een maand ofzo eens kijken of ze de weg weer op kan!
Nee hoor niks verzakt, niks aan de hand!
Heb al flinke plekken gepakt op de snelwegen e.d. maar alles leeft nog
Gewoon doen, goedkoop kleurtje derop smeren, en mocht er wat gebeuren is het easy en cheap te herstellen toch?
J_MR2
De MR2 staat nog even in winterslaap, over een maand ofzo eens kijken of ze de weg weer op kan!
Nee hoor niks verzakt, niks aan de hand!
Heb al flinke plekken gepakt op de snelwegen e.d. maar alles leeft nog
Gewoon doen, goedkoop kleurtje derop smeren, en mocht er wat gebeuren is het easy en cheap te herstellen toch?
J_MR2
-
Demo
Nou ja, spuiten blijft duur
.
ik bevestig in ieder geval niet de hele kit aan de auto.. vind de aanwezigheid van die onderbrekingen toch wel essentieel voor de lijnen. Dus alles is er nog af te halen
.
Qua spoiler weet ik het al, die ga ik zelf wel 1 maken.. want ik vind niets wat ik leuk vind.
betreft dat verzakken.. dan heb je mazzel als ik iedereen mag geloven, want jij hebt toch niets gelast? Alles met polyester en poly plamuur gedaan? Ik ga w.s wel lassen in de deur.. weet ff niet wat het beste is.
Enne, nogmaals altijd welkom
ik bevestig in ieder geval niet de hele kit aan de auto.. vind de aanwezigheid van die onderbrekingen toch wel essentieel voor de lijnen. Dus alles is er nog af te halen
Qua spoiler weet ik het al, die ga ik zelf wel 1 maken.. want ik vind niets wat ik leuk vind.
betreft dat verzakken.. dan heb je mazzel als ik iedereen mag geloven, want jij hebt toch niets gelast? Alles met polyester en poly plamuur gedaan? Ik ga w.s wel lassen in de deur.. weet ff niet wat het beste is.
-
Demo
moet ik de strips van de voorzijde van de auto bevestigen aan de bumper, of aan de voorschermen ?
Demo wrote:Nou ja, spuiten blijft duur.
ik bevestig in ieder geval niet de hele kit aan de auto.. vind de aanwezigheid van die onderbrekingen toch wel essentieel voor de lijnen. Dus alles is er nog af te halen.
Die lijnen zijn inderdaad wel mooi, ik wou wat aparts..
Ik heb inderdaad helemaal niets gelast, en er is nog niets gebeurt, mocht er ooit iets haar-scheurtjes krijgen o.i.d, ga ik het bijwerken!, hobby = hobby
Die voor-strips monteer je aan je spatborden!
Houd het in mijn achterhoofd, kom anders je kant op zodra de mr2 op de weg staat;)
J_MR2
-
Demo
Oke, maar dan moet ik toch juist die strips aan de bumper polyesteren, en vervolgens zo alles in zijn geheel uiteindelijk tegen het voorscherm