Remmel wrote:Kijk, daar houden wij van: prachtig!
In ere houden dat ding, of ga je hem verkopen nu hij (bijna) klaar is?
Dank je, er zit inderdaad veel werk in.
Ik heb wel eens de neiging hem te verkopen.
vandaag nog dit gedaan met het sluitwerk dat vaak roestig is.
Kost niet veel maar het ziet er origineel uit.
Boven oud, onder nieuw. Het is echt de moeite dit te doen.
Sluitwerk kan je ook niet meer nieuw krijgen.
erikmr wrote: zeer zuinig op zijn
alleen de nummerplaathouder ff inruilen bij de clubspullenpiet
Ik probeer er zuinig op te zijn. Komt alleen buiten als het droog is.
Die tekst vloekt wel hier, daar heb ik even niet op gelet.
Die hebben ze mij aangesmeerd bij cars4kika.
RowanMR2 wrote:Ziet er goed uit! Ben benieuwd naar meer foto's, dit is immers het "foto's" topic, en niet "foto"
Striping op achterspoiler weet misschien Hebruins wat meer over. Misschien ook niet, hij gelooft ook dat hij een ware yellowtop in zijn AW11 heeft
Heet al jaren gewoon Ewoud hier op het forum En verpest de mythe nou niet!!!!! Er waren er een aantal die er in geloofden. Waaronder jij
Striping voor de spoiler is idd niet meer nieuw te krijgen, 8 jaar geleden was dat al zo. Dus wat doe je dan? Nou heel simpel, dan ga je naar de automaterialenzaak en haal je een in de juiste kleur grijs pinstripe rolletje van Motip op en plak je die er op. Geen verschil te zien!
Ewoud wrote:Heet al jaren gewoon Ewoud hier op het forum En verpest de mythe nou niet!!!!! Er waren er een aantal die er in geloofden. Waaronder jij
Striping voor de spoiler is idd niet meer nieuw te krijgen, 8 jaar geleden was dat al zo. Dus wat doe je dan? Nou heel simpel, dan ga je naar de automaterialenzaak en haal je een in de juiste kleur grijs pinstripe rolletje van Motip op en plak je die er op. Geen verschil te zien!
Bedankt , maar dat is lastig. Zo'n rolletje motip kan ik ook nergens vinden.
Weet jij een adres voor zo'n smal lijntje.
Metal_Carnage wrote:Mooie fotos heb je al. Nog een vraagprijs erbij en dan ga ik je gegarandeerd een belletje geven
Ja bedankt. haha. verkoop zal niet zo makkelijk gaan met dit ding.
Het is dan wel geen snelheidsmonster, hij kan er wel mee door dacht ik.
De prijzen op marktplaats komen nog niet in de buurt van wat er in zit aan onderdelen en arbeid.
Kortom hij is gewoon onbetaalbaar naar echte waarde.
je kan zelf ook wel bedenken hoe het is je 13 jarig bezit te zien vertrekken. dat wordt janken.
Hij wordt dit jaar nog net wegenbelasting vrij ook.
Je mag hem gerust bekijken in het echt, maar ik heb nog geen prijzen gezien waarvoor ik deze zou verkopen. Ik moet realistisch blijven. Hij is op dit moment naar waarde veel te duur. Een liefhebbers ding dus.
Dat ben ik nog wel hoor. Hij wordt niet verwaarloost.
Ik zoek nog iemand die mijn Urethane rubbers kan monteren.
Loop morgen wel ff langs de winkel om te kijken of ze nog een rolletje hebben of anders kunnen bestellen. En zal dan ff een foto van de striping op mijn spoiler maken.
Ewoud wrote:Wees niet bang, ik koop niks zomaar alvast
Loop morgen wel ff langs de winkel om te kijken of ze nog een rolletje hebben of anders kunnen bestellen. En zal dan ff een foto van de striping op mijn spoiler maken.