Nu ben ik een keer de l*l.
Ze hebben vannacht hier in Roermond bij verschillende diesel voertuigen een gat in de tank geboord en de diesel eruit laten lopen. Zo ook bij ons in de straat en 2 voertuigen waren de sjaak. Waaronder mijn bus.
Ik had net gisteren getankt, 87 liter voor pakweg 115 euro. Dat ligt dus allemaal op de straat hier.
Aangifte heeft weinig zin en ik mocht het fijn via de website van de politie doen.
Zelfs het mooie Limburg is dus niet veilig voor vandalen!
Resultaat;
- 115 euro diesel kwijt
- 600 euro voor een nieuwe tank
- Halve dag sleutelen
Vandalisme
Moderator: Pieten
- Mr2-wouter
- Zere vingers van het typen..
- Type MR2: AW11
Het is erg tegenwoordig, je kan je wagen nergens meer veilig neerzetten.
Hier in de buurt hebben ze ook eens geprobeerd de diesel te stelen, lag ook meer dan de helft op de grond, de eigenaar mocht afrekenen bij de brandweer om het op te poetsen.
Triestig dit.
Groeten
TRD2000 (wim)
Hier in de buurt hebben ze ook eens geprobeerd de diesel te stelen, lag ook meer dan de helft op de grond, de eigenaar mocht afrekenen bij de brandweer om het op te poetsen.
Triestig dit.
Groeten
TRD2000 (wim)
Wait a minute...
Dus iemand neemt een zwaar electrisch boormachine op batterijen mee met een deftige kop, om in je wagen op een zeer specifieke plek te boren ? Wat is er mis met een kras trekken op een auto, is dat al niet meer creatief genoeg ? Ik snap er niets van waarom zoveel moeite gedaan moet worden voor zo weinig effect. Of is het voorbereiding voor brandstichting te plegen ?
Dus iemand neemt een zwaar electrisch boormachine op batterijen mee met een deftige kop, om in je wagen op een zeer specifieke plek te boren ? Wat is er mis met een kras trekken op een auto, is dat al niet meer creatief genoeg ? Ik snap er niets van waarom zoveel moeite gedaan moet worden voor zo weinig effect. Of is het voorbereiding voor brandstichting te plegen ?
- Green Goblin
Waarschijnlijk hebben ze wel diesel gejat, alleen vanaf het moment dat je het gat boort tot dat je jerrycan met de trechter onder de tank staat, gieten er al aardig wat liters op straat.
- frankie-turbo
je mag ook nix meer tegenwoordig!..
lekker kut idd.. is balen wouter.. kun je nix met verzekering?
lekker kut idd.. is balen wouter.. kun je nix met verzekering?
- mr2PUNTfreak
Ervaringsdeskundige?Green Goblin wrote:Waarschijnlijk hebben ze wel diesel gejat, alleen vanaf het moment dat je het gat boort tot dat je jerrycan met de trechter onder de tank staat, gieten er al aardig wat liters op straat.
Mooi klote Wouter, het wordt ook steeds gekker.
- The Elementz
- Ik lul al aardig mee !
Daar ben je dan lekker klaar mee Wouter. Slopen ze je tank voor 90 euries en zit je zelf met 750 euro schade. Het moet idd niet gekker worden. Misschien iets voor de overheid, de gevolgen van alsmaar duurder brandstof.
Ik verwacht wel dat er iets.met de verzekering te regelen valt.
GreetZ
Ik verwacht wel dat er iets.met de verzekering te regelen valt.
GreetZ
Lekker kl*te zo... en wat een kneuzen om zoiets te doen.
En ook nog milieuschade aanrichten naast het materiële, pas waren ze in West Friesland Alto's aan het leegroven dmv het doorsnijden van een slang onder het autootje voor een paar tientjes zoveel moeite (en veel meer schade).
Apenland......
En ook nog milieuschade aanrichten naast het materiële, pas waren ze in West Friesland Alto's aan het leegroven dmv het doorsnijden van een slang onder het autootje voor een paar tientjes zoveel moeite (en veel meer schade).
Apenland......
- SpeedDevil
- Zere vingers van het typen..
pak dan een vrachtwagen.zit veel meer in de tank en je komt er makkelijk bij
Ja, dat hebben ze dus op mijn stage in delfgauw gedaan..
Verzekering kun je niets mee in dit geval, vandalisme is onderdeel van de All-risk dekking maar aangezien het niet verhaalbaar is, zul je in veel gevallen deze claim moeten doen ten koste van je schadevrije jaren. En dan is 750,= weer een relatief kleine schade.
Wellicht is een gebruikte tank een optie?
Ik ben dit weekend ook de l*l geweest qua vandalisme. M'n niet meer ingaande antenne van de 2 hebben ze afgebroken, 'gelukkig' zonder verdere gevolgschade aan lak+vleugel.....
Ik ben dit weekend ook de l*l geweest qua vandalisme. M'n niet meer ingaande antenne van de 2 hebben ze afgebroken, 'gelukkig' zonder verdere gevolgschade aan lak+vleugel.....
Nee, geen aantoonbare aanrijding met een motorvoertuig.
- frankie-turbo
Dirk wrote:Verzekering kun je niets mee in dit geval, vandalisme is onderdeel van de All-risk dekking maar aangezien het niet verhaalbaar is, zul je in veel gevallen deze claim moeten doen ten koste van je schadevrije jaren. En dan is 750,= weer een relatief kleine schade.
ik heb nog een goed werkende liggen voor weinig