Toyota Challenge 2011
Midland Circuit Lelystad
maandag (2e Pinksterdag) 13 juni 2011
Toyota MR2 Club Nederland organiseert voor de vierde maal de Toyota Challenge. Hierbij nodigt zij alle Toyota rijders uit voor het Toyota evenement van het jaar. Het beloofd dit jaar nog groter en gezelliger te worden!
Zo is er veel actie op het circuit. Buiten het circuit is er veel te zien op het gebied van Toyota. De aanwezige Toyota clubs laten zich van hun beste kant zien, diverse show wedstrijden (ook voor klassiekers) en bovendien heel veel gezelligheid. Zorg ervoor dat je erbij bent!
Tallingweg
Lelystad
Deelnemers:
Toegangsprijs: 8 euro per Toyota.
Aanvang: 10:00 uur.
Opgeven voor de Toyota Challenge kan via meetings @ mr2.nl
De Toyota Challenge is voor clubs en particulieren.
Bedrijven:
Bent u geïnteresseerd om met uw bedrijf tijdens de Toyota Challenge aanwezig te zijn? Neem dan contact op met de organisatie, meetings @ mr2.nl en informeer naar de mogelijkheden. Aan het aanwezig zijn met uw bedrijf zitten geen kosten verbonden.
Activiteiten - Programma:
10:00 uur
Aanvang, binnen rijden
10:00 - 12:00 uur
Op het circuit is een snelle sprint.
10:00 - 16:00 uur
Buiten het circuit is een behendigheidsproef uitgezet waarbij je geblinddoekt op aanwijzingen van je bijrijder een parcours moet rijden.
Er is een behendigheidsproef waarbij je met een schaal, met daarin een bal, op je voorklep een parcours moet afleggen zonder dat de bal uit de schaal rolt.
Een kinderhoek met kleuren, schminken en een springkussen.
Meerdere standhouders met diverse producten.
Een “Toyota” zenuwspiraal waarbij leuke prijzen te winnen zijn.
Diverse show wedstrijden in verschillende klassen.
Presentaties van de diverse Toyota Clubs.
Een Toyota gewichtloop wedstrijd.
Een wiel wissel competitie
12:00 - 13:00 uur
In de pauze een presentatie van speciale Toyota’s waar men zich vooraf voor moet opgeven. Tijdens de presentatie worden de Toyota’s met behulp van de geluidsinstallatie gepresenteerd.
13:00 - 16:00 uur
op het circuit is een behendigheidsparcours uitgezet
16:30 uur
Prijsuitreiking en afsluiting van de dag
meer info op http://www.MR2.nl/ToyotaChallenge
13 juni, 2e Pinksterdag, Toyota Challenge 2011
Moderator: Pieten
- Green Goblin
- Type MR2: AW11
Misschien, ik weet het nog niet.
- Green Goblin
Ja maar....dan moet ik dat ding eerst weer wassen...
-
Bonzaiboom
- Ik lul al aardig mee !
Ik ben ook aanwezig 
Ik ben er, als er niets tegenzit ook nog met de MR V6.
Ook tijdens deze 2011 ToyotaChallenge zal MARO Taxaties aanwezig zijn om ter plaatse uw bolide te taxeren voor de verzekering tegen het zeer scherpe clubmeetingtarief van € 85. Aanmelden/afspreken kan via info@marotaxaties.nl of ter plaatse Marco even aanspreken. Meer info staat ook op www.marotaxaties.nl.
Vergeet niet je kentekenbewijs, APK formulier en een eventuele lijst van modificaties, spuitkosten e.d. met bedragen er achter mee te nemen (of te mailen).

Vergeet niet je kentekenbewijs, APK formulier en een eventuele lijst van modificaties, spuitkosten e.d. met bedragen er achter mee te nemen (of te mailen).
- Green Goblin
Nou, denk niet dat ik iets beters te doen heb.....wordt met de zzw dan, het roestige oude ding staat nog op winterbanden....
Trouwens, jullie staan allemaal niet op de deelnamelijst ! Niemand zich officieel aangemeld ?
Trouwens, jullie staan allemaal niet op de deelnamelijst ! Niemand zich officieel aangemeld ?
- Green Goblin
Jij woont toch in de buurt. Zorg dat iemand je oppikt.
Green Goblin wrote: Trouwens, jullie staan allemaal niet op de deelnamelijst ! Niemand zich officieel aangemeld ?
Marco Roeleveld - VZW20 3.0 V6
Ik zie mijzelf inmiddels er op staan.
- Green Goblin
Dubbelop he...
een VZW20 is toch sowieso een 3.0 V6 ?
een VZW20 is toch sowieso een 3.0 V6 ?
- Green Goblin
BST heeft nog een einddemper. Ik ook trouwens....