(VERKOCHT) Zwarte rhd turbo

Verkoop van de complete EIGEN MR2. Alleen MR2's! FOTO PLUS PRIJS VERPLICHT!!!!

Moderator: Pieten

loonyturbo
Hoi allemaaal,

Het moet helaas gebeuren dat ik mijn MR2 turbo ga verkopen.:(
Wegens de aanschaf van een huis en nog 2 ander auto's hebbenniet meer kan combineren.
Hij is uit mei 1992 en is een echte jdm rhd turbo met 78000 miles op de telller alleen die is niet orgineel ivm gereden in engeland
apk is tot november 2011

the specs:

Tein schroefset hoogte verstelbaar en erg stug
Forge blowoff valve
Megaphone exhaust
Recent rondom gegroevde schijven en greenstuff remblokken geplaats
Momo 17' inchvelgen met goede banden
Ook heb ik nog 17' inch wintervelgen liggen waarvan de achtervelgen met winterbanden waar 2 maanden meegereden is

Image

Image

Image

Image

Vraagprijs 3600.-

winterwielen los tekoop
MMaddict
Zere vingers van het typen..
Type MR2: AW11
Nette wagen, alleen wel jammer van de greenstuff blokjes...

Succes met de verkoop!
loonyturbo
Up

:(
Leliev
Zere vingers van het typen..
Ik zie een prijsverlaging aankomen..
mr2PUNTfreak
Het "Uppen" van je eigen advertentie om extra aandacht te vragen voor het gene je te koop aanbiedt liep de laatste tijd flink uit de hand. Leuk dat je iets te koop hebt en daarmee leden voorziet van spullen, maar dit forum heeft een zoekmachine en sorteert berichten niet voor niets op datum. Als leden iets zoeken weten ze het het wel te vinden.

Graag stoppen met dat uppen dus, het heeft geen toegevoegde waarde en brengt andermans advertenties minder in beeld terwijl die er net zoveel recht op hebben als jij. Die kunnen ze ook wel gaan uppen, maar dan wordt het helemaal een zooitje. Wees daarom duidelijk in je topictitel wat je te koop aanbiedt, dat vereenvoudigd het zoeken. "Up's" worden om deze reden verwijderd. Wil je toch extra aandacht voor je product, of heb je haast om te verkopen, verlaag dan de verkoopprijs en maak dat kenbaar.

Bedankt voor je medewerking.

De Pieten.

Dus kom maar op met die prijsverlaging.
loonyturbo
auto is weg dus mag een slotje op
Locked