Art,
Topper!
Bedankt voor die jaren. Heb op een geweldige wijze met je samen mogen werken voor wat betreft een gedeelte van die jaren. We waren het niet altijd eens en er zijn kritische vragen gesteld. Altijd eerlijke vragen en overal konden we samen uitkomen. Zoals het hoort binnen een club en zeker binnen een vriendenclub als deze.
Namens mij persoonlijk ontzettend bedankt voor je inzet hier! Chapeau!
Groet Melle
Het grote 'give Arthur en Pieter some love' topic
Moderator: Pieten
- Green Goblin
- Type MR2: AW11
Toppie Thur. Wat Melle zegt.
Het was Top
- Green Goblin
Ook Pieter bedankt, als we elkaar weer zien (wat te weinig gebeurt, daar moet ik voor naar Duitsland rijden), is het altijd weer gezellig.
Pieter Bedankt voor al die jaren
- mr2PUNTfreak
Arthur en Pieter bedankt! En tot ziens op een meeting!
Jammer dat er 2 pieten afscheid nemen!
De Pieten opereren vaak op de achtergrond, maar zijn een belangrijke sturende kracht. Alleen dankzij jullie blijft het hier gezellig :-)
Arthur en Pieter, dank voor al jullie inzet en betrokkenheid bij de club de afgelopen jaren, en tot de volgende meeting!
De Pieten opereren vaak op de achtergrond, maar zijn een belangrijke sturende kracht. Alleen dankzij jullie blijft het hier gezellig :-)
Arthur en Pieter, dank voor al jullie inzet en betrokkenheid bij de club de afgelopen jaren, en tot de volgende meeting!
- Surferdude
Bedankt voor de lieve woorden, Ik wordt er haast verlegen van..
Ik heb het altijd met veel plezier gedaan!
Ik heb het altijd met veel plezier gedaan!
Bedankt voor jullie geweldige inzet! 
Hartelijk dank voor de jaren van goede inzet en tot op de volgende meeting!

- SpeedDevil
- Zere vingers van het typen..
Mijn dank is ook zeer groot.altijd gezellig jullie op een meeting te zijn en hoop jullie ook nog vaak te mogen zien.veel sterkte met het opvullen van een groot zwart gat en de club ook veel sterkte gewenst met het verlies
- Green Goblin
Kijk, zo zijn we nou, bij de Wild Bunch hoef je niet tot je '67e door ! 
- Dokter Rob
Arthur, Pieter,
Ontschrikkeloos bedankt voor alle gezellige momenten.
Het waren twee fantastische dagen...
(Het nieuws van Joop van Tellingen valt gelijk in het niets...)
Ontschrikkeloos bedankt voor alle gezellige momenten.
Het waren twee fantastische dagen...
(Het nieuws van Joop van Tellingen valt gelijk in het niets...)
-
Melle
En daar gaat nr 4....
Bedankt Pieter, voor jaren en jaren inzet en gezelligheid!
Helaas hebben we de laatste jaren wat minder contact, maar het is er niet minder hartelijk om.
Top wat je hebt betekend in de hectische beginjaren. Ik heb veel aan je gehad om alles toentertijd door te zetten. Zonder jou was deze club er niet geweest. Strijders waren we, met 3 man. Eén is halverwege ergens afgevallen. 2 zijn doorgegaan en daar hebben zich weer nieuwe enthousiastelingen bijgevoegd.
Nu zijn we 12 jaar verder... 12 jaar!! allemachtig wat veel jaren eigenlijk.
Bedankt Pieter!
Bedankt Pieter, voor jaren en jaren inzet en gezelligheid!
Helaas hebben we de laatste jaren wat minder contact, maar het is er niet minder hartelijk om.
Top wat je hebt betekend in de hectische beginjaren. Ik heb veel aan je gehad om alles toentertijd door te zetten. Zonder jou was deze club er niet geweest. Strijders waren we, met 3 man. Eén is halverwege ergens afgevallen. 2 zijn doorgegaan en daar hebben zich weer nieuwe enthousiastelingen bijgevoegd.
Nu zijn we 12 jaar verder... 12 jaar!! allemachtig wat veel jaren eigenlijk.
Bedankt Pieter!
Arthur en Pieter, hartelijk bedankt voor jullie jarenlange inzet.
Na zoveel jaren zal er een beetje clubvermoeidheid gaan optreden en komen er andere interessen..?
Ik persoonlijk heb best veel gehad aan dit (mede dankzij jullie bestaande) forum en ook de gezellige contacten en clubdagen waren niet verkeerd.
Maar dit is toch geen afscheid, we zien toch nog wel berichtjes van jullie en ontmoeten jullie toch nog wel bij evenementen??
Na zoveel jaren zal er een beetje clubvermoeidheid gaan optreden en komen er andere interessen..?
Ik persoonlijk heb best veel gehad aan dit (mede dankzij jullie bestaande) forum en ook de gezellige contacten en clubdagen waren niet verkeerd.
Maar dit is toch geen afscheid, we zien toch nog wel berichtjes van jullie en ontmoeten jullie toch nog wel bij evenementen??