Na een kleine maar succesvolle meeting afgelopen donderdag, is er aanstaande donderdag 01-08-2013 weer een TTM meeting. begint om 19:30 Alle Jap merken zijn welkom ! Dus kom maar op met de aanmeldingen en laten we er iets gezelligs van gaan maken !!!
De meeting vindt plaats op het Silverdome terrein in Zoetermeer.
Dus meld je aan!!:dux-blij_thumb-up:
SilverDome
Van der Hagenstraat 20
2722 NT Zoetermeer
Lijstje.
1 Shenron
2 Krijger
TTM (Thursday Tuning Meeting) zoetermeer
Moderator: Pieten
shenron wrote:leuk lol.
Donderdag 8 augustus aanstaande is er weer TTM meeting op het Zilverdome terein in zoetermeer.
afgelopen meeting was er al een aardige opkomst.
alleen is het mr2 niveau wat aan de lage kant.
dus meld je aan en kom ook.
rond 8 uur zijn wij weer aanwezig.
afgelopen meeting was er al een aardige opkomst.
alleen is het mr2 niveau wat aan de lage kant.
dus meld je aan en kom ook.
rond 8 uur zijn wij weer aanwezig.
-
jeroencharite
- Ik lul al aardig mee !
- Type MR2: AW11
Kom deze donderdag ook nog wel even met tubbie. Zal waarschijnlijk wel de laatste keer zijn 
- Dorifto Deuce
- Zere vingers van het typen..
Ik was er ook ff met m'n GT Four en m'n broertje in z'n S14a. Stonden wel een paar toffe bakkies, mooie MR2's ook!
- Dorifto Deuce
- Zere vingers van het typen..
Ik wist niet wie je was. 
MR-tin wrote:Ik kom donderdag ook ff langs als t btje droog blijft, even de nieuwe knalpijp late horen daar
Nieuwe knalpijp op een v10? Tokkie!
Donderdag Aanstaande (15-08-2013) weer een nieuwe TTM Meeting ! het weer Voor donderdag, droog met ongeveer 22 graden, Ook wel, we gaan het gewoon weer gezellig maken.
Ik hoop op zoveel mogelijk mensen dus komt allen, en laten we er wat moois van maken net zoals de voorgaande keren!!!
Ik hoop op zoveel mogelijk mensen dus komt allen, en laten we er wat moois van maken net zoals de voorgaande keren!!!