Facebook pagina twb?
Moderator: Pieten
- CelicaTwinCAm
- Zere vingers van het typen..
- Type MR2: SW20/21/22
Is het misschien een idee om een twb facebookpagina op te zetten? Dit is wat interactiever dan het forum en op die manier kunnen we onze liefde voor emmers nog makkelijker delen:)
- CelicaTwinCAm
Autogerelateerde wild bunch he;)
Wat krijger zegt, die is er al.
ik had daar al naar gekekenjohnvgent wrote:Nou snap ik dat ik hem niet kan vinden. Bedankt!Kimr2tje wrote:The wild bunch fb-pagina is een 'geheime groep'.
Deze kan je dus niet zo vinden en je zal door één van de leden toegevoegd moeten worden.
maar kan jou zo niet vinden op fb
John van gent. Pf is in me auto. Als het goed is kan je me vinden.erikmr wrote:ik had daar al naar gekekenjohnvgent wrote:Nou snap ik dat ik hem niet kan vinden. Bedankt!Kimr2tje wrote:The wild bunch fb-pagina is een 'geheime groep'.
Deze kan je dus niet zo vinden en je zal door één van de leden toegevoegd moeten worden.
maar kan jou zo niet vinden op fb
Heb ik die al in het lijstje staan? Er staan zoveel MR2 FB pagina's tussen.Kimr2tje wrote:The wild bunch fb-pagina is een 'geheime groep'.
Dat is een vraag die alleen jij kunt beantwoorden Marco... Of je moet natuurlijk je lijstje hier posten, dan kunnen we het voor je uitzoeken :-)
Het is eerder deze week al spontaan geregeld.
Bestaat het gewoon al 4.5 jaar!
- CelicaTwinCAm
Ja ik dacht ik zal ns kijken of Marco er al bij zit, dat was niet het geval. Graag geadanMarcoTwo wrote:Het is eerder deze week al spontaan geregeld.
The Wild Buch gerelateerd
betekend alleen TWB en leden
en geen universeel , iedereen. allerhande, toyota shit
- CelicaTwinCAm
hoe heet je van achteren Rogier?
- Dokter Rob
- Type MR2: AW11
select groepje...