hier laatste update van mijn 2tje enne JP zal der snel paar van de nieuwe speeltjes bij zetten heb nog geen tijd gehad om ze te maken;)nieuwe foto's candy blue MRII van valentino;)
Moderator: Pieten
- valentino981
- Ik lul al aardig mee !
- Type MR2: AW11
hier laatste update van mijn 2tje enne JP zal der snel paar van de nieuwe speeltjes bij zetten heb nog geen tijd gehad om ze te maken;)valentino981 wrote:hier laatste update van mijn 2tje enne JP zal der snel paar van de nieuwe speeltjes bij zetten heb nog geen tijd gehad om ze te maken;)
Was dit op ECTS ???
- Dokter Rob
- Zere vingers van het typen..
mag ook wel, heeft weet ik hoe lang in de spuitplamuur als two-tone rondgereden, vervolgens nog een paar keer fout gegaan met spuiten...
Tja, als het met zo'n aanloop niet lukt, dan lukt het nooit meer...
- valentino981
- Ik lul al aardig mee !
ja klopt was 17 en 18 februari op ects in jaarbeurs utrecht;)barra wrote:Was dit op ECTS ???
gr
jurgen
- valentino981
- Ik lul al aardig mee !
haha zio is het maar net hahaDokter Rob wrote:mag ook wel, heeft weet ik hoe lang in de spuitplamuur als two-tone rondgereden, vervolgens nog een paar keer fout gegaan met spuiten...
uiteindelijk is er een demo spuiter bij gekomen van house of color en die heeft hem in 1 x goed gespoten enne resultaat mag der wel zijn
al had die tricolore ook wel wa haha;)
gr
jurgen
valentino981 wrote:ja klopt was 17 en 18 februari op ects in jaarbeurs utrecht;)
gr
jurgen
Dan heb ik met jou staan te buurte da jij vroewg van over een jaar zul jij ook vast hier staan ... enz
- valentino981
- Ik lul al aardig mee !
ok dan zou best kunnen maare ga je het volgend jaar halen om der te staanbarra wrote:Dan heb ik met jou staan te buurte da jij vroewg van over een jaar zul jij ook vast hier staan ... enz
zou wel relaxd zijn altijd geselli MRII meer der bij;)
greetz
JAy
How is.. mooi gedaan man!
Had de foto's al vaker gezien, maar nog ff geen tijd om te posten.. maar het viel me ineens op, dat je in het blad 'automaxx' staat (editie 44 mei 2007) Bij de foto's van het Japans Autosport Festival op Assen. Maar dit is meer nieuws voor anderen, aangezien je jezelf opgegeven hebt voor 'let your car be a star'.
Mijn complimenten!
Had de foto's al vaker gezien, maar nog ff geen tijd om te posten.. maar het viel me ineens op, dat je in het blad 'automaxx' staat (editie 44 mei 2007) Bij de foto's van het Japans Autosport Festival op Assen. Maar dit is meer nieuws voor anderen, aangezien je jezelf opgegeven hebt voor 'let your car be a star'.
Mijn complimenten!
- valentino981
- Ik lul al aardig mee !
ja klopt haha hij staat ook al in automaxx editie 42 en als het goed is ookSicco wrote:How is.. mooi gedaan man!
Mijn complimenten!
in 45
ben goed op weg hahaha;)
heb ook automaxx jaarkaart dus kan overal staan bij elk event is wel tof
maare volgend jaar gaat hij de maybe uit:(
dusse als mensen geintereseerd zijn doe een bod zou ik zeggen;)
gr
jurgen
- Dokter Rob
- Zere vingers van het typen..
christophe wrote:vooral de kleur is lekker opvallend
als ie hem start en wegrijd is de aandacht ineens niet meer bij de kleur...