Ik zoek een zilveren hardtop en een spoiler,
op internet vind ik ze alleen maar in andere kleuren (overspuitkosten zijn best duur) en in het buitenland.
Graag haal ik het in nederland op.
Heeft iemand toevallignog een zilveren hardtop die die wilt verkopen?
Er staat op marktplaats een zwarte mr2 te koop. Deze heeft een hardt top in het zwart. Misschien wil hij zijn hardttop los verkopen. Nee heb je en ja kan je krijgen. Als je een zwarte wilt.
Er staat ook een zilveren hardtop te koop op marktplaats: http://link.marktplaats.nl/m1072683678 Ik had hem eigenlijk op willen halen, maar is voor mij te ver rijden ...
Hoi ik heb een set op mijn mr2 zitten en ga het nooit gebruiken. Mocht je iets te ruilen hebben zoals gadgets voor de mr2 kunnen we eens kijken of we eruit komen.
Verkopen liever niet zou niet weten wat ik er voor moet vragen.
hans1982 wrote:Hoi ik heb een set op mijn mr2 zitten en ga het nooit gebruiken. Mocht je iets te ruilen hebben zoals gadgets voor de mr2 kunnen we eens kijken of we eruit komen.
Verkopen liever niet zou niet weten wat ik er voor moet vragen.
Ik heb helemaal geen gadgets voor mijn mr2, ik hem hem nog niet zo lang :p
ik wil mijn mr2 geheel orgineel houden.
hans1982 wrote:Zijn dat die zilveren beugels op ebay staat nog een incomplete set
ja klopt die chrome dingen, alleen moet je daarop bieden.
Liever geef ik iemand hier in nederland gewoon 55 euries en weet ik zeker dat ze goed zijn :p
Ik mis dus:
- De 2 chromen beugels achterop.
- De 2 spanijzers achter je stoel.
- De 2 kappen waar green goblin het over hebt (moet je die kappen hebben?)
Als je de set overneemt van iemand, dan is die persoon waarschijnlijk blij om de kappen te ruilen en hoef je zelf niet te zagen. Bij mijn auto heb ik zelf de uitsparingen gemaakt. Ze zijn zichtbaar aan de onderzijde van het plastic, dus als je een luchtzaagje hebt, is het niet moeilijk. Maar je moet wel de plastic delen achter de stoelen los halen en volgens mij ook de kleppen van de opbergvakken om er bij te komen.
En vergeet je hardtop achterruitverwarmingskabel niet! Die hoort ook bij de bevestigingsset.