Naja goed het is nog steeds de zelfde auto. Ik zeg nieuwe omdat ik de auto qua rijgedrag helemaal niet meer terug ken, het is echt een beest van een machine geworden.
Gisteren avond nog wat dingetjes verandert, en het resultaat was dan ook duidelijk te zien. IK BEN BLIJ.
In hoeverre deze cijfers kloppen mag weet ik ook niet. Maar het is leuk om te zien dat het getal groter wordt als je iets veranderd. Hoewel de stap van 60pk wel aardig veel is.
@tilma, een andere motor en de rest wat daarmee te maken heeft.
Ik ben ook met gewicht aan het schuiven geweest en er is hier en daar wat weg ook. Samen met de LSD maakt dat een hele andere auto.
Alles werkt nu aan en op de auto. Wat circulerent water in de IC allemaal wel niet ken doen.
Roland wrote:
En ik zou zeggen, Dyno! dan weet je of het klopt.
Dyno sucks, ik vind het niet represatief met de wegcondities.
Op de weg zie ik nu al dat ie onder de 5000rpm niet ful boost draait. Pas als je boven de 5000rpm komt dan kruipt de meter naar de 0.6bar.
Op een dyno heb je gewoon niet genoeg weerstand. Dat blijkt ook uit supra's hier in de NL die gebankt zijn. Die komen nooit aan de turbo druk die ze op de weg halen.
Maar ik wil hem evengoed wel op de dyno hebben.
Het leuke aan die rsm is dat je het getal ziet veranderen, dat vind ik gewoon het leukste om te zien.