Ligt je MR2 tot het laatste schroefje uit elkaar omdat hij heftig getuned wordt ? Of wordt je tweezitter volledig gerestaureerd voor de eeuwigheid ? Hier kun je je project delen met de andere leden...
Vandaag weer een stukje gedaan, de cover van de radio met polyester vastgezet aan het geheel en grof opgeschuurd tot het mooi gelijk is.
de radio valt dan straks mooi weg in het geheel.
@Brum: Het scherm komt straks aan de achterkant vast te zitten.
Is wel de bedoeling, het scherm heeft de aansluitingen en ik heb de drivers en software dus een kwestie van de volgende stap.
Maar eerst dit projectje afmaken.
Ben tot zover erg tevreden, hij is ook volledig verstevigd dus breken zal
hij ook niet gauw meer.
Mocht je je nu gaan vervelen...... mag je voor mij ook wel zo iets gaan maken
Uiteraard niet 100% hetzelfde maar wel in die richting. Ik wil alleen een dubbel DIN uitsparing houden en ik moet nog wat extra schakelaars kunnen monteren. Het LCD scherm zal dus een stukkie kleiner moeten worden.
Ziet er cool uit!
Ik denk dat je best een handeltje in zulke paneeltjes kan beginnen, ik heb iig ook wel interesse. Hoeveel zou je voor zoiets vragen?
Hetgeen mij op dit moment tegenhoudt om een leuke in-car TFT met radio/navi te bouwen is de prijs van touchscreen TFT's, die ligt me nog best hoog. Als je ziet dat je voor 180 euro al een 19" TFT panel hebt voor aan je PC... Gewone inbouwschermpjes gaan nog wel (~150 euro heb je er eentje) maar eigenlijk wil je dan wel gelijk touchscreen en die zitten allemaal boven de 400 euro...
Ziet er netjes uit! ik had mn radio/dvd met tft breedbeeld schermpje net een paar weken geleden verkocht, maar wil ze nu weer, zijn zo mooi in MR2 in te bouwen namelijk!
5-wire Resistive Touch Screen (USB); VGA Input × 1, Composite Video Input x 2, Audio Input x 1; Supports 640 x 480 ~ 1600 x 1200 display resolution; For PC, Server, GPS, and Standard VGA Use; NTSC/PAL Multi-System; On Screen Display Control; 16x9 Aspect Ratio; High Resolution Display; Auto power-on upon signal detection; Automatic display adjustment Features
For In-Car Computing, PC, Server, GPS, and various VGA Use
High Brightness, High Contrast LCD Panel *New*
5-wire resistive Touch Screen (USB)*New*
Multi-Monitor Touchscreen Support
VGA Input x 1 & Video Input x 2
Audio Input / Built-in Speaker
NTSC / PAL Multi-System
16x9 Aspect Ratio
High Resolution Display - up to 1600 x 1200
Auto detects 800x480 resolution
Upgraded High-Brightness CCFL Backlight
Adjustable backlight level for night-time use