Het is dan ook een heel ander soort kit. Dit is een wide-body-kit en bij de SW20 niet. Wat mij bij de SW20 Veilside het meest stoort is de bumperlip met die omgekrulde randen die bij de meeste kleuren niet staat (die rode van JdW kan het b.v. wel hebben). Voor de rest kan ik er wel in mee gaan met de kit. (al heb ik wat anders aangeschaft als dat ooit nog komt).
Moet zeggen dat ik die veilside kit voor de zzw30 een stuk mooier vind smoelen dan de kit voor de sw20.
Deze is nog netjes, een sw20 wordt gelijk een ruimteschip.
Over smaak valt niet te twisten natuurlijk, maar als je de SW20 Veilside kit mooier vind ben je waarschijnlijk meerdere keren kneiterhard met je hoofd ergens op gevallen...
Dat veilside een verschrikkelijke kit voor de w2 heeft gemaakt is bekend. Ik vind trouwens wel dat je die kit een beetje in zijn tijd moet plaatsen. Nu kan het echt niet meer(mijn mening)!!
Voor de w3 hebben de een prachtige kit gemaakt! sluit een beetje aan bij de Veilside Fortune kits voor de supra, rx7 en NSX. Hulde! In het wit komt ie ook nog eens heel mooi uit. Lekker JDM zo!