Hoi allemaal,
Heeft iemand van jullie ervaringen met een DIN-bekerhouder die je in de ruimte onder je radio/cd-speler kunt inbouwen? Ik heb er bijvoorbeeld een op ebay zien staan.
Bram.
Ervaring bekerhouder SW20?
Moderator: Pieten
siep wokkel wrote:drinken doe je in de kroeg.
Zekers, maar aangezien ik 's ochtends minimaal een uur in de auto zit lijkt een beker koffie aan boord me wel een mooie optie. En om dan al in de kroeg te gaan zitten voor een kop koffie..... ik weet niet hoor
-
dickstegeman
Hey die Bram,
Heb zelf ook een beetje zitten emmeren met die bekerhouders (leuke woordspeling trouwens)..
Heb nu van die bekerhouders die je aan je deur kan hangen, in de raamlijst..
Bevalt prima, blijft perfect zitten en die dingen kun je bijna overal halen, kosten iets van 3 euro ofzo..
Groeten Dick Stegeman
Heb zelf ook een beetje zitten emmeren met die bekerhouders (leuke woordspeling trouwens)..
Heb nu van die bekerhouders die je aan je deur kan hangen, in de raamlijst..
Bevalt prima, blijft perfect zitten en die dingen kun je bijna overal halen, kosten iets van 3 euro ofzo..
Groeten Dick Stegeman
- Dokter Rob
- Zere vingers van het typen..
- Type MR2: AW11
- Surferdude
Een CD-houder/opbergplek?Dan wordt ik toch nieuwsgierig naar het laadje erboven... Wat is dat dan?
- Dokter Rob
- Zere vingers van het typen..
- Type MR2: AW11
opvouwbare trekhaak?
opbergvak voor de targadakjes?
opbergvak voor de targadakjes?
tilma800 wrote:Dan wordt ik toch nieuwsgierig naar het laadje erboven... Wat is dat dan?
Het is inderdaad een soort opbergvakje, bijvoorbeeld voor cd's, maar die had er van mij niet in gehoeven. Cd's liggen altijd in de middenconsole en andere losse spullen in het dashboardkastje, de zijvakken, onder de stoelen, etc.
rmmr2 wrote:Hej bram!! waar heb je die vandaan??
Via eBay:
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... mot_widget
-
miss2
totdat je in een keer heel hard moet remmen... is het zelfde ong. als je asbak open laten staan 
-
Wiki_Maaike
Ja maar dat heb je ook als je bekerhouder tussen de 1.50 en 1.80 is, zelfstandig ademt en denkt en van t andere geslacht is...