Hallo,
Ik ben Dietmar uit Kasterlee (België) en ben al van kindsaf verliefd op de SW20. Nu heb ik in Maart van dit jaar de kans gekregen om een MR aan te schaffen, en heb dit dan ook maar gedaan.
Het is een '90er met 130.000km op de klok. Ik ben van plan om hem zo origineel mogelijk te houden op de velgen na. Verder heb ik de zetels terug laten overtrekken omdat ze veel gebruikersschade hadden.
Verder heb ik mij op dit forum aangesloten omdat het altijd interressant is om met mede eigenaars over een MR te spreken.
welkom en veel plezier hier
als dat zo doorgaat komen we nog es ooit met een 50-50 verdeling in de WB haha
ben zelf van st truiden maar kom heel regelmatig bij u in de buurt mijne maat heeft nl een tatooshop in vosselaar
grtz
idd, da is in de buurt, ik heb al verschillende mensen ontmoet (op forums) die uit de buurt zijn, maar ik zie de SW20'ers toch maar weinig of niet bollen in de buurt:huh:
Waar heb je die stoelen laten bekleden en wat waren de kosten ervan?
Ik heb men stoelen, stuur en versnellingspook terug volledig laten overtrekken. En heb dit gedaan bij "autobekleding De Geet" in Hoeselt (België).
Ik dacht dat ik iets van een 1250€ heb betaald voor alles (wel zonder factuur) In ieder geval onder de 1500€ ben je (voor een MR2) toch zeker gesteld. Ik heb de zetels en het stuur enzo wel volledig gedemonteerd moetten binnenbrengen, een weekje wachtten, en ze waren volledig klaar;)
Adres : Bilzersteenweg 36b 3370 Hoeselt (België) (op dit adres waren ze wel volop aan het verhuizen naar een paar huizen verder dus wrs zal dit niet meer kloppen)
tel.: +3289/413097
GSM: +3275/639348
Je moet er wel rekening mee houden dat er wachttijden kunnen zijn van een paar maanden.
Kasterlee. Kijk aan, heb daar in de zomer nog Rally gereden.
Leuk om te horen. Onze short rally van Kasterlee lokt elk jaar vele Nederlanders over de grens. Met welke wagen reed jij?
houd de glimmende kant van je ride boven he!!!
Dat zal ik zoveel mogelijk proberen te doen!:dux-blij_thumb-up:
Jullie zullen waarschijnlijk allemaal wel weten dat ik de BEAMS van BEAMSgirl hier op het forum gekocht heb.
Sinds zaterdag is de BEAMS in België.
Ik hem net tussen de buien tussendoor kunnen kuisen.
De meeste van jullie zullen hem wel kennen, maar ik heb toch nog ff een paar fototjes genomen.