Zo rond mijn verjaardag is het al een aantal jaren tijd voor de jaarlijkse taart-toer (eerder bekend als de bjorns rondje draaien toer of de turbo toer, maar sinds vorig jaar officieel taart toer gedoopt). Stukje taart met koffie (of thee) om te vieren dat ik weer een jaar ouder ben geworden, en dan rijden maar (nee, zoals meestal heb ik geen idee waarheen , dus dat is niet bekend), meestal wordt het dan wel een leuk ritje
Ik zit nu te denken aan 15 of 29 maart (in het weekend van 22 maart moet ik werken dus dat kan helaas niet, ookal is het het eerste weekend na mijn verjaardag )
Ja dat is ook het probleem! Iedereen kent hem nou al !
Nee ik weet het niet, ik denk dat je maar gewoon een datum moet plannen en hem maar gewoon moet organiseren. Is voor mensnen toch ook wat makkelijker met plannen of ze wel of niet komen.
was vorig jaar zeker gezellig... en de taart was heerlijk
misschien dat ik barra wel meesleur in mijn MR-Twingo.. die dan hopelijk wat minder MR-achtig is (lees bij foto's van mij MR voor meer details;))
Hm, als het de 15e niet uitkomt voor een aantal mensen kunnen we beter de 29e doen. Kan iedereen dan wel? Dan maken we er gelijk een echte meeting van..