Waar gaan we naar toe in Nederland.... nou voorlopig nergens dus! Jeroen kwam vanmorgen niet eens de wijk uit. Ik had gelukkig nachtdienst en heb geen last gehad van de files, wat zijn jullie ervaringen van deze extreme ochtendspits geweest?
Wat me opviel was dat er helemaal nergens was gestrooid.
Ik heb 1 uur en 15 minuten langer gedaan over een stukje van 105 km...
En dat ging op zich prima totdat ik bij knooppunt gorkum kwam..
Gisteravond reed ik ook even een sneeuwbuitje in, en toen ik het gedrag van de mede weggebruikers zag had ik er voor vandaag al een zwaar hoofd in. Mensen gaan zich ineens als idioten gedragen als er een paar vlokken sneeuw vallen..
Gisteren overdag lag er zat zout op de weg hier in de buurt.
Gisteren avond 21.00u ook 3 strooiwagens zien rijden op de A4 bij Voorschoten/L'dam, dus er werd best gestrooid.
Verbijsterend eigenlijk dat mensen tegenwoordig bij een beetje gladheid helemaal op tilt schijnen te slaan: ofwel idioot langzaam/angstig rijden, ofwel te hard voor hun rijkwaliteiten. Dit gemixt op dezelfde weg geeft natuurlijk brokken.....
Wat ik echt onbegrijpelijk vind is dat de NS momenteel in delen van het land weer plat ligt met dit kleine beetje sneeuw:huh:
Vanochtend 50 minuten gereden waar ik normaal 25 minuten over doe...
file aan 1 stuk door en dat zonder ook maar 1 ongeluk.
Waarom moet iedereen 10 km'h gaan rijden als de snelweg vrij van sneeuw is?
stond dik in de file , heb er bijna 2 uur over gedaan om op het werk te komen
dat is normaal 25 minuten rijden
overal ongelukken, komt door die ellendige sneeuwbuien
Eerst 15km gestaan tussen Nederweert en Leenderheide om vervolgens met 30km/h voorbij Eindhoven te rijden en daarna 1km voor je afrit bij Boxtel op 100 meter na vooraan te staan in de file, omdat een aantal Retards het niet kon laten om met 3 vrachtwagens en 2 auto's ff de snelweg af te sluiten. Hier hadden ze 6 politiewagens, 5 brandweer auto's, 3 ambulances en 3 rijkswaterstaat auto's voor nodig.
Al met al 100km in 2 uur en 45 minuten gereden. Trots op Nederland
Moest voor de zaak naar Emmerich, had een betere dag kunnen uitkiezen. Stond bij Tiel ineens vast op de A15, ongeluk gebeurd, weg afgesloten. Ben mooi weer omgekeerd. Toch een ritje van half negen tot 11.00 uur om weer thuis te komen.. Grtz,