Hierbij wil ik me even voorstellen heb me van het weekend aangemeld.
Ik heet Jochem kom uit Den Bosch en heb een aantal maanden geleden besloten om een zwarte mr2 sw20 uit 1991 aan te schaffen.( foto`s volgen).
Ik heb de auto gekocht omdat ik het een super wagen vindt, die mr`s beschikken echt over alles om het rijden super te maken zoals onder andere een superieure wegligging, achterwiel aandrijving en natuurlijk het targadak. (kan niet wachten op de zomer)
Na aanschaf van de auto en wat sparen heb ik een paar weken geleden besloten dat er een turbo blok in moest komen. Daarvoor gaat mijn auto a.s. donderdag weg en komt dan als het goed is binnen een paar weken weer terug als geblazen variant.
Nieuw hier even voorstellen
Moderator: Pieten
-
Wiki_Maaike
welkom en veel plezier met je mr2 (turbo) 
enne ik geloof dat we allemaal op de zomer wachten
enne ik geloof dat we allemaal op de zomer wachten
- Dokter Rob
- Zere vingers van het typen..
- Type MR2: AW11
Nogmaals Welkom!
En heel veel plezier op het forum, en uiteraard op de weg...
En heel veel plezier op het forum, en uiteraard op de weg...
hmmm turbo....
zwart is altijd mooi...
WELKOM!!! veel plezier!! (ps: kijk hier even op het forum bij animocheck's) daar staat een tread over de zonnige zuiden toer, een leuke rit door het brabantsche. dan kun je ook meteen met de rest van de club kennis maken! ;-)
zwart is altijd mooi...
WELKOM!!! veel plezier!! (ps: kijk hier even op het forum bij animocheck's) daar staat een tread over de zonnige zuiden toer, een leuke rit door het brabantsche. dan kun je ook meteen met de rest van de club kennis maken! ;-)
Gisterenavond de mr weg gebracht voor de swap!! Als het mee zit is deze einde van de maand klaar!
Kan niet wachten!!!!
rmmr2
Ik heb het gelezen lijkt me ook erg gaaf! Zal de tread in de gaten houden! Als er een definitieve datum bekend is even de agenda raadplegen!
bedankt voor de tip!!
Kan niet wachten!!!!
rmmr2
Ik heb het gelezen lijkt me ook erg gaaf! Zal de tread in de gaten houden! Als er een definitieve datum bekend is even de agenda raadplegen!
bedankt voor de tip!!
Nou het is zover de Mr is terug met een gen2 turbo blok.
Het rijdt super!! Al heb ik hem nog niet boven de 4000 rpm gehad op advies van de monteur. Hij heeft me aangeven dat ik de eerst +/- 1.000km rustig moest rijden.
Nu op naar het volgende!!
De bodykit! heb de border voorbumper al maar nu de rest nog!
verder heb ik nog heldere bumperlichten liggen een shortshifter en een viper airintake van pipercross deze komen er ook snel op.
Ga morgen 2 weken op vakantie (opzich wel balen kan ik niet in mijn nieuwe aanwinst rijden) maar zal als ik terug ben wat foto`s plaatsen.
Nu op naar het volgende!!
De bodykit! heb de border voorbumper al maar nu de rest nog!
verder heb ik nog heldere bumperlichten liggen een shortshifter en een viper airintake van pipercross deze komen er ook snel op.
Ga morgen 2 weken op vakantie (opzich wel balen kan ik niet in mijn nieuwe aanwinst rijden) maar zal als ik terug ben wat foto`s plaatsen.