hoi mensen,
Ik ben van plan om een toerrit te gaan houden in het zonnige zuiden.
Datum staat nog niet vast maar een ding is zeker: er zullen veel km's gemaakt worden deze dag!!!
De route zal zich begeven via spectaculaire bochten, hairpinn's en leuke hoogte verschillen maar hoofdzakelijk over landweggetjes en over pitoreske landschappen.
Een pre is wel dat het mooi weer is! ik zat eigenlijk te denken ergens begin Juni.
wie gaat er mee??
De Zonnige zuiden toer!
Moderator: Pieten
- Surferdude
Mooi initiatief! Tip: bekijk even de data van beide clubs en prik dan een datum.
Goed idee! Ook in het donker? 
nee Xhermes helaas geen donkerte (tenminste staat (nog) niet op de planning)::) maar wat niet is kan nog komen he...
ik zeg: 8 JUNI!!! wat denken jullie? dan heeft zowel mr2.nl als deze club geen meeting staan...
ik zeg: 8 JUNI!!! wat denken jullie? dan heeft zowel mr2.nl als deze club geen meeting staan...
Op een zondag, dat is altijd goed
Ik denk dat ik wel kan mits alles meezit 
-
Forza!
he verdorie, dan kom ik net terug uit Mexico...
En ben ik te laat thuis voor de toerrit
hmm...misschien de vakantie maar cancellen
En ben ik te laat thuis voor de toerrit
hmm...misschien de vakantie maar cancellen
Datum staat nog niet vast 
- Mr2-wouter
- Zere vingers van het typen..
- Type MR2: AW11
Kan het geen zaterdag zijn?
over die donkerte, mss is het mogelijk een plekje te kiezen voor te eten en dan evt voor de mensen die willen tot in de late uurtjes nog een ritje??
en dan voor de mense die dat niet willen dat het etentje het eindpunt is ofzo..
idee??
en dan voor de mense die dat niet willen dat het etentje het eindpunt is ofzo..
idee??
kn allemaal geregeld worden...
ik ben afgelopen avond even een paar mooie punten uit gaan stippelen ik heb alvast 2 fotootjes gemaakt (hebben jullie een beetje een idee van dat schitterende landschap in het immer gastvrije brabant.)

ik ben afgelopen avond even een paar mooie punten uit gaan stippelen ik heb alvast 2 fotootjes gemaakt (hebben jullie een beetje een idee van dat schitterende landschap in het immer gastvrije brabant.)

En k ben net even met een vriend van me naar buiten geweest om een filmpje te maken van een leuk stukje weg achter het vliegveld....
is wel "by night" hebben jullie meteen een beetje een indruk hoe dat het rijd... is wel een leuk stukjeweg, veel hoogte verschil en veel hairpinns::)
k zal morgen even kijken of ik een leuk fotootje kan maken als het nog licht is..
View My Video
(ps: sorry voor de ruk kwalliteit, is met een mobieltje gemaakt....)
is wel "by night" hebben jullie meteen een beetje een indruk hoe dat het rijd... is wel een leuk stukjeweg, veel hoogte verschil en veel hairpinns::)
k zal morgen even kijken of ik een leuk fotootje kan maken als het nog licht is..
View My Video
(ps: sorry voor de ruk kwalliteit, is met een mobieltje gemaakt....)
Nee nee zondag is beter, dan werkt Wouter 
nou.. als wouter er graag bij zou willen zijn dan pas ik mijzelf daar graag op aan (zaterdagen komen mij eigenlijk ook wat beter uit dan zondagen)
plus: op zaterdagen worden er niet zo veel ritten gereden dus hebben we meer speling...
plus: op zaterdagen worden er niet zo veel ritten gereden dus hebben we meer speling...
ok, mogelijke data,
MEI
17 en 18
24 en 25 en 31
JUNI
1
7 en 8
14 en 15
21 en 22
28 en 29
ik denk dat we niet in de zomer vakantie moeten plannen dan zijn er misschien al mensen nog zuidelijker...
de route is al in grote lijnen klaar dus kom maar op met de data!
MEI
17 en 18
24 en 25 en 31
JUNI
1
7 en 8
14 en 15
21 en 22
28 en 29
ik denk dat we niet in de zomer vakantie moeten plannen dan zijn er misschien al mensen nog zuidelijker...
de route is al in grote lijnen klaar dus kom maar op met de data!