Ren0W's projectje

Ligt je MR2 tot het laatste schroefje uit elkaar omdat hij heftig getuned wordt ? Of wordt je tweezitter volledig gerestaureerd voor de eeuwigheid ? Hier kun je je project delen met de andere leden...

Moderator: Pieten

Ren0W
Na lang zoeken en overwegingen maken heb ik vandaag, per toeval, een SW20 gekocht. Ik ging eigenlijk gewoon rondrijden en alles een beetje verkennen qua garages enzo, zoekende naar een BMW 325/328 E36-model of een MR2.

1 Garage gevonden met leuke BMW's in de showroom ( maar 'helaas' gesloten ) en een uitgebouwde MR2 voor op het terrein, zilver/grijs met een -ik dacht- Modena-look achterbumper en tribal op achterraam. En er stond ook nog een oude Celica GT en RX7 :P

Toen maar langs familie gereden, en daar te horen gekregen dat iemand nog wel een MR2 te koop wist staan, dus heen gereden .. de auto bekeken .. proefrit gemaakt .. over gepraat .. en het is eigenlijk heel snel gegaan en ben meteen tot de koop overgegaan. ( en ik hoop dat het me niet zal gaan bezuren :X )
Meteen betaalt, overgeschreven en meegenomen.

Helaas niet meer kunnen verzekeren, dus onverzekert naar huis gereden .. en helaas nu moeten laten staan tot waarschijnlijk maandag of dinsdag :(:(:(

Ik weet dat jullie altijd staan te springen om foto's... dus bij deze:

Image
Image
Image

Morgen gaat ik het meisje een wasbeurt geven, en wellicht andere foto's maken.

Toen ik thuis kwam zag ik dat er helaas een scheurtje zat in me achterband :( Mss niet echt ernstig, maar ik laat hem wel vervangen voor de zekerheid, en dan ff een beurtje geven, filters en olien vervangen, plus de distributieriem ( als iemand nog een leuk adresje weet? ).

En dan zullen de eerste upgrades/veranderingen eraan gaan komen.
Simpele dingen, zoals heldere knippers, 94+ achterlampen ( iemand? ), ramen blinderen, en ze moet eigenlijk ook nog verlaagt worden ( iemand? )
En dan even kijken hoe ze zich houdt, voordat ik met de grotere zaken ga beginnen.
Ook heb ik nog een paar dingen nodig die beschadigt/kwijt zijn, zoals pook- en pookhoesje, en de stoffen panelen die op het dak zitten ( iemand? )

Note: het was niet mijn intentie om haar te kapen.

29-04-2008
Image

30-04-2008
ImageImageImage

Bremo
Die e36's zijn ook wel leuk volgens mij.. maar zo moeilijk om een beetje een nette tevinden he? Zit altijd wel troep op/aan of in :-/

Maargoed, je hebt nu een MR2.. op het eerste gezicht echt wel een knappe met leuke velgen en leer! Veel plezier ermee :dux-blij_thumb-up:
Ren0W
Ja klopt, ben al een hele tijd aan het zoeken, maar er is altijd wel iets aan :-/
Maar ik had eigenlijk wel goede hoop bij die garage waar ik vanmiddag was, maar 'helaas' heeft iemand, of iets daar een stokje voor gestoken.
Peerke
Zere vingers van het typen..
Type MR2: ZZW30
Bremo
Ach, zit er niet over in.. als je wagen van binnen/technisch er zo goed eruit ziet als van buiten dan ga je er vast en zeker plezier aan beleven! Want je hebt betaalbare sportieve auto's en je hebt de MR2! :driving:
franksmits
welkom! leuke wagen!
Wiki_Maaike
Gefeliciteerd!!
BlackMR2
mooie wagen, ziet er op de foto's erg goed uit
heel veel plezier ermee
TRD2000
Type MR2: AW11
Gefeliciteerd met je aankoop :dux-blij_thumb-up:
Groeten
TRD2000 (wim)
BlackJax
Ik lul al aardig mee !
Zo op het eerste gezicht ziet ie er goed uit. Ook van binnen trouwens.

Gefeliciteerd en veel plezier ermee!!
Dokter Rob
Gefeliciteerd met de aanschaf!

leuke auto, mooie kleur.

alleen dat ramen blinderen zou ik persoonlijk niet doen, word het zo'n Kruiskade-bling-bling-.....auto van, en dat is dan weer jammer...

Vertel verder, heb je hem van een clublid gekocht?
erikmr
8) ziet er netjes uit
gefeliciflap ;) veel plezier gewenst met deze emmer ;D

wel ff updaten naar clubauto

stickers wb
nummerplaathouders
heldere bumperlichten en zijknippers
en een paar clubmatten op maat :X

zelf een clubshirt aan met een petje op en je bent er klaar voor ;D ;D
Surferdude
:applaus-smiley: De PR-Piet op z'n best!! :applaus-smiley:
BlackMR2
Erik wil graag weer op vakantie ;D
Ren0W
Bedankt allemaal, en ik hoop ook zeker dat het allemaal zal gaan lukken.
Maar ik probeer haar eerst zover mogelijk in originele staat van compleetheid te brengen eer ik er van alles aan ga doen, incl. de beurtjes enzo.

Ik geloof niet dat ze van een member geweest is, want stond namelijk bij een garage te koop.

En definieer 'Kruiskade' ?

En het is zooooooooooooooo een lekker weertje buiten he, en tis zo @#)($)!!*#*#)* balen dat ik er niet mee kan rijden gvd !!!

En oh... er lag een plasje water onder de motor, bleek koelvloeistof te zijn, en kwam (hopelijk) uit de overloop, nu weet ik niet of dat normaal is? Dat er zomaar een plas water uitloopt?
Surferdude
Ik verwachtte al zoiets... niet iedereen weet waar de Kruiskade is... Over het algemeen is de Kruiskade toch wel een plek die bekend is in Nederland, staat bekend om het aloude Luxor-Theater, vele bioscopen, druk uitgaansgebied en vooral om de tweedehands autoradio's...::)

Image
Apple Martini
Ik lul al aardig mee !
jow renow,

biatch ik kom ff checken strx, ga ff touren en dan maak ik ff pitstop langs montfort. Bel rick maar ofzo, die rijd ook ergens rond in de omgeving strx.

gr Minh
Ren0W
Hehe, en zo stond ik dus me auto te wassen... komen 2 vrienden langs, een rode en goudkleurige MR2 :D

Foto's volgen nog.
Ren0W
Telefoonfoto's :-/ dus slechte kwaliteit :'(

ImageImageImage
ImageImageImage
Image
En daar staat ze naast mijn oude auto :-/
MR83SGTE
Ik lul al aardig mee !
En toch ziet het er goed uit ;D mooie Emmer
Post Reply