Ligt je MR2 tot het laatste schroefje uit elkaar omdat hij heftig getuned wordt ? Of wordt je tweezitter volledig gerestaureerd voor de eeuwigheid ? Hier kun je je project delen met de andere leden...
heb niet veel foto's maar er wordt het een en ander geschuurd en gespoten: de border voorbumper komt van black thunder, de border sideskirts van speeddevil, het raamlijstje met derde remlicht van van deijne en de spoiler had ik zelf al, maar daar zaten de bekende blaasjes onder, gelijk maar het antenne gat dichtgeplamuurd. de antenne komt nu op een niet zichtbare plek terug.
morgen ga ik eraan beginnen, vandaag alles opgehaald. heb morgen helaas maar een halve dag de tijd dus ben bang dak niet op tijd klaar ben, maar zal jullie op de hoogte houden
vandaag gaas in de voorbumper gemaakt en de bumper gemonteerd, hij was niet zo pasklaar als ik gehoopt had maar heb m uiteindelijk toch goed vast kunnen zetten
barra wrote:netjes stijn!! nou een keer in het echt bezichtigen dus wanneer heb je tijd ? kan ik wel die kant uitkome of jij naar ons
hij is nog niet klaar he;) moet de modderkuipen nog vastzetten en alles afwerken, en de skirts moet ik nog aan beginnen... voorlopig helaas geen tijd dus