emmer zwaar in de kreukels

Ouwehoer hier een end weg

Moderator: Pieten

jacob
13thmonkey
Ik lul al aardig mee !
Type MR2: AW11
T is een Paseo, en allemachtig wat een klap :-/
jacob
he geen emmer:huh:

nog maar een gekeken en ik zie toch echt een emmer
Surferdude
Het is een Paseo, een MR2 heeft geen schuine achterruit (die bij dit model verwijderd is om gewonden te benaderen), kijk ook maar naar het achter-zijruitje, er is geen roostertje. En hij heeft ook de achterlichten van een Paseo.
Dokter Rob
Zere vingers van het typen..
heette de chauffeur Roy?

wel luguber...

had het gisteravond op het nieuws gezien...
erikmr
8) het is geen emmer
jacob
nou dan mag ik wel schamen dat ik het verschil zo niet zie :'(

wel jammer,weer een leuke wagen naar z`n grootje
Brum
Het is inderdaad geen emmer.
BlackMR2
het id idd een paseo :P
maar allejezus wat een klap is dat geweest zeg :::|
hopen dat die personen er niet al te slecht aan toe zijn
Peerke
Type MR2: ZZW30
SeanV6
oeh dat is een hele beste klap geweest waarschijnlijk is het ook een jonge van hun club erg man pfff
MazdaMarco
Ik lul al aardig mee !
jacob wrote:nou dan mag ik wel schamen dat ik het verschil zo niet zie :'(

wel jammer,weer een leuke wagen naar z`n grootje

Ik mis hier ook de dakruitjes :P
Image
jacob
had een coupe kunnen zijn :lach:
dus die vlieger gaat niet op
Nome
Ik lul al aardig mee !
Dat is/was idd een paseo...
Jongen komt hier uit de buurt!
Laatste nieuws wat ik vernomen heb:
Bestuurder is alweer thuis...had een hoofdwond o.i.d.
De bijrijder is ook een bekende van me, die mag als het goed is vandaag weer uit het ziekenhuis!

De fietser is helaas een ander verhaal.
Laatste nieuws wat ik weet is dat hij op de intensive care ligt en in coma word gehouden.
Kleine opsomming wat ik nog onthouden heb: Gebroken nek wervel, 2 gebroken rugwervels, zware hersen kneuzing, geperforeerde long, open botbreuk aan het been...enz. enz.
Afgelopen week net 20 geworden...:*(
Bremo
J*s*s ffing christ! kijk dat dak! die hele auto is gewoon achter los gekomen, omhoog tegen de boom?!? :::|

Gevalletje veelste hard (remsporen) en laag staande zon??
Dokter Rob
volgens de limburgse dagkrant een geval drugsrunners.
volgens overige nieuwbulletins een gevalletje straatrace

volgens mij een gevalletje te hard rijden en de controle verliezen.

Quote:

Image
Op de plek waar de Nederlandse auto met vier inzittenden tegen de muur van de A2 knalde is een boeket van rode en witte asters gelegd. Iets verderop ligt een stuk papier met de arabische tekst "Allah Rahakoem". (Foto: Harry Heuts)

Image
Image [url=javascript:window.print();]Print[/url] Image Tip een vriend
Image

Identiteit doden A2 nog altijd niet vastgesteld
Image
De politie Limburg-Zuid heeft nog altijd geen duidelijkheid over de identiteit van de drie dodelijke slachtoffers van het zware ongeval, zaterdagochtend vroeg, op de A2 in Maastricht.
Maastricht
Van onze verslaggever

Image

De personalia van de vierde persoon is wel bekend: hij bleek vlak na het ongeluk een identiteitskaart op zak te hebben. Dit vierde slachtoffer, hij is 21 jaar, ligt zwaargewond in het ziekenhuis. Hij heeft ernstig hoofdletsel en een gebroken been, maar is niet in levensgevaar.

Volgens een woordvoerder van de politie, die een Team Grootschalig Onderzoek heeft samengesteld, kan op dit moment nog slechts gegist worden naar de afkomst van de slachtoffers. Het is vrijwel zeker dat alle vier de jongemannen - hun precieze leeftijden staan niet vast - niet uit Maastricht of directe omgeving komen. Dit gegeven, en het feit dat de bestuurder van de auto - met Nederlands kenteken - zeer roekeloos en veel te hard gereden heeft, geeft voeding aan steeds sterker wordende geruchten dat het gaat om drugsrunners. De politie kan dit laatste niet bevestigen, maar houdt er wel terdege rekening mee.

Het dodelijke ongeluk gebeurde zaterdag omstreeks half drie op het Oranjeplein in Maastricht, het deel van de autosnelweg A2 richting Luik dat dwars door de Limburgse provinciehoofdstad loopt. Ter hoogte van het weggedeelte waar de auto van de vier slachtoffers met een enorme klap tegen een betonnen muur tot stilstand kwam (de kruising Koningsplein/Scharnerweg) is zaterdag aan het begin van de middag een bos bloemen neergelegd. Even verderop lag een stuk papier met daarop de woorden 'Allah Rahakoem'.

Op het betreffende weggedeelte geldt een maximumsnelheid van vijftig kilometer per uur. Uit sporenonderzoek blijkt echter dat er veel harder in de richting van de Belgische grens gereden is. Ook dit gegeven pas in het beeld dat de politie heeft van de ruim 400 drugsrunners die met hun rijgedrag de A2 tussen Maastricht en Luik onveilig maken. Met welke snelheid is gereden, wil de politie in het kader van het onderzoek op dit moment niet zeggen.

De drie overleden slachtoffers waren op slag dood. De vierde persoon werd door de hulpdiensten buiten het voertuig aangetroffen. Volgens de politie was hij op dat moment niet bewusteloos.

De politie, die overigens de betrokkenheid van een tweede auto onderzoekt, tast nog in het duister over wat er precies gebeurd is. Uit de remsporen op het wegdek viel zaterdagochtend al af te leiden dat de bestuurder van de wagen op een bepaald moment de macht over het stuur verloren is, links de berm is ingereden en vervolgens op de manshoge betonnen geluidswal aan de rechterkant van de autosnelweg tot stilstand is gekomen.

Het recherchetam beschikt over meerdere getuigen die ten tijde van het ongeluk in de buurt waren. Zij zijn inmiddels gehoord, maar worden de komende dagen opnieuw ondervraagd. Hun verklaringen zijn met name belangrijk in verband met de eventuele tweede auto.

Het stoffelijk overschot van de bestuurder gaat voor onderzoek naar het Nederlands Forensisch Instituut in Den Haag. Dit zou er op kunnen duiden dat het vermoeden bestaat dat de chauffeur onder invloed is geweest van alcohol of verdovende middelen, maar politie en justitie willen daarover in dit stadium van het onderzoek niets kwijt.

Het voertuig met de drie om het leven gekomen personen is door een team van de brandweer 'vierkant weggetakeld'. Dat wil zeggen dat de auto van de plek des onheils is verwijderd met de stoffelijke overschotten er nog in. Zij zaten zodanig bekneld dat het uren heeft geduurd voordat de lichamen uit het autowrak konden worden gehaald.
Image Gepubliceerd op: 11.05.08 00:02
robke
zie je ook die ruiten , lichtdoorlaatbaarheids / meting ............... dat doen ze niet zomaar.

tis idd en paseo , was een paseo
Green Goblin
Dokter Rob wrote:volgens de limburgse dagkrant een geval drugsrunners.
volgens overige nieuwbulletins een gevalletje straatrace

volgens mij een gevalletje te hard rijden en de controle verliezen.

Quote:

Image
Op de plek waar de Nederlandse auto met vier inzittenden tegen de muur van de A2 knalde is een boeket van rode en witte asters gelegd. Iets verderop ligt een stuk papier met de arabische tekst "Allah Rahakoem". (Foto: Harry Heuts)

Image
Image [url=javascript:window.print();]Print[/url] Image Tip een vriend
Image

Identiteit doden A2 nog altijd niet vastgesteld
Image
De politie Limburg-Zuid heeft nog altijd geen duidelijkheid over de identiteit van de drie dodelijke slachtoffers van het zware ongeval, zaterdagochtend vroeg, op de A2 in Maastricht.
Maastricht
Van onze verslaggever

Image

De personalia van de vierde persoon is wel bekend: hij bleek vlak na het ongeluk een identiteitskaart op zak te hebben. Dit vierde slachtoffer, hij is 21 jaar, ligt zwaargewond in het ziekenhuis. Hij heeft ernstig hoofdletsel en een gebroken been, maar is niet in levensgevaar.

Volgens een woordvoerder van de politie, die een Team Grootschalig Onderzoek heeft samengesteld, kan op dit moment nog slechts gegist worden naar de afkomst van de slachtoffers. Het is vrijwel zeker dat alle vier de jongemannen - hun precieze leeftijden staan niet vast - niet uit Maastricht of directe omgeving komen. Dit gegeven, en het feit dat de bestuurder van de auto - met Nederlands kenteken - zeer roekeloos en veel te hard gereden heeft, geeft voeding aan steeds sterker wordende geruchten dat het gaat om drugsrunners. De politie kan dit laatste niet bevestigen, maar houdt er wel terdege rekening mee.

Het dodelijke ongeluk gebeurde zaterdag omstreeks half drie op het Oranjeplein in Maastricht, het deel van de autosnelweg A2 richting Luik dat dwars door de Limburgse provinciehoofdstad loopt. Ter hoogte van het weggedeelte waar de auto van de vier slachtoffers met een enorme klap tegen een betonnen muur tot stilstand kwam (de kruising Koningsplein/Scharnerweg) is zaterdag aan het begin van de middag een bos bloemen neergelegd. Even verderop lag een stuk papier met daarop de woorden 'Allah Rahakoem'.

Op het betreffende weggedeelte geldt een maximumsnelheid van vijftig kilometer per uur. Uit sporenonderzoek blijkt echter dat er veel harder in de richting van de Belgische grens gereden is. Ook dit gegeven pas in het beeld dat de politie heeft van de ruim 400 drugsrunners die met hun rijgedrag de A2 tussen Maastricht en Luik onveilig maken. Met welke snelheid is gereden, wil de politie in het kader van het onderzoek op dit moment niet zeggen.

De drie overleden slachtoffers waren op slag dood. De vierde persoon werd door de hulpdiensten buiten het voertuig aangetroffen. Volgens de politie was hij op dat moment niet bewusteloos.

De politie, die overigens de betrokkenheid van een tweede auto onderzoekt, tast nog in het duister over wat er precies gebeurd is. Uit de remsporen op het wegdek viel zaterdagochtend al af te leiden dat de bestuurder van de wagen op een bepaald moment de macht over het stuur verloren is, links de berm is ingereden en vervolgens op de manshoge betonnen geluidswal aan de rechterkant van de autosnelweg tot stilstand is gekomen.

Het recherchetam beschikt over meerdere getuigen die ten tijde van het ongeluk in de buurt waren. Zij zijn inmiddels gehoord, maar worden de komende dagen opnieuw ondervraagd. Hun verklaringen zijn met name belangrijk in verband met de eventuele tweede auto.

Het stoffelijk overschot van de bestuurder gaat voor onderzoek naar het Nederlands Forensisch Instituut in Den Haag. Dit zou er op kunnen duiden dat het vermoeden bestaat dat de chauffeur onder invloed is geweest van alcohol of verdovende middelen, maar politie en justitie willen daarover in dit stadium van het onderzoek niets kwijt.

Het voertuig met de drie om het leven gekomen personen is door een team van de brandweer 'vierkant weggetakeld'. Dat wil zeggen dat de auto van de plek des onheils is verwijderd met de stoffelijke overschotten er nog in. Zij zaten zodanig bekneld dat het uren heeft geduurd voordat de lichamen uit het autowrak konden worden gehaald.
Image Gepubliceerd op: 11.05.08 00:02
Hoe je dus rare verhalen in de wereld kunt krijgen....

Dit hele verhaal gaat over een ongeval in maastricht.

Dit topic gaat over een ongeval in Nieuw-Amsterdam...Drenthe dus...
Dokter Rob
eindelijk iemand die wakker is...

maar het ging mij erom dat er dus wel erg vaak soortgelijke ongelukken gebeuren waarbij de controle verliezen fataal kan zijn...
Bremo
Was me ook opgevallen hoor.. maar de relatie ertussen kon ik niet vinden, dus hield ik m'n bakkes maar ;D

Maargoed, lijkt me duidelijk dat MR2 rijders op de hoogte zijn hiervan. Tenminste.. ik wel.. laag, niet te zwaar, geen airbag of abs.. als je tegen een andere wagen knalt maak je niet bijster veel kans..

Defensief rijden dan maar he?
Post Reply