Limited aw11, wat houdt dit in?

Alles over de MR2 in het algemeen. Onderhoud, aankoop weetjes en andere handigheidjes voor de MR2.

Moderator: Pieten

BJPC
Goedenavond,;D

Mijn mr2 aw11 heeft limited op de achterkant staan.
Het is een 1.6 sherwoodtone (two-tone GROEN/CHAMPAGNE)
Weet iemand mss wat dit inhoudt?
Hoevaak deze verkocht is? (de limited uitvoering)
Ik hoor hier graag meer over...
Dankewel

MVG BJPC;)
Green Goblin
Type MR2: AW11
Niet gewoon een stickertje wat iemand er op geplakt heeft ? Is mij niets bekend van een limited-uitvoering.
BST
Zere vingers van het typen..
Type MR2: SW20/21/22
De limited SW is wel een uitvoering die bestaat, wellicht dat dat ook al bestond voor de AW, maar ik heb er idd ook nog nooit van gehoord.
Xhermes
Heeft verder niet zoveel betekenis. Ik weet dat er zoiezo de G-Limited was. Wat dit precies inhoud weet ik niet. Weet wel dat het op heeeel veeel achterlichten staat..

Verder zijn er wel 2 limited edities uitgebracht.. Ik geloof Supercharger met reflecterende t-tops, recaro interieur, momo stuur en pook en nog wat andere goodies..
RowanMR2
Er was een black limited edition in Japan uitgekomen maar dat zal hier wel niet het geval zijn als het om een sherwood gaat. Deze is zwart met gouden pintstriping.

De ander was de Super Edition, altijd donker blauw met precies wat Xhermes hierboven meldt. Officieel ook alleen in Japan op de markt gekomen.
BJPC
Het lijkt er anders standaard op te zitten en heeft zo'n rood streepje als op de rest van de auto.
Wat ook nog zou kunnen,...
Mijn aw11 is ooit overgespoten aan de onderste kleur.
Ik denk dat het een two tone is maar het zou ook nog wel eens kunnen dat die eerst gewoon zwart/groen was > er schade mee is gereden en voor angst verschil te zien er maar een sherwood tone van is gemaakt door de onderste helft (Kaki/champagne) te spuiten.
Dit is spuitwerk is trouwens niet spetterend goed gedaan dus het zou kunnen.
Ik snap anders niet waarom er limited opstaat....???:huh::-/

Heb je mss foto's van deze desbetreffende, niet turbocharged (G-limited)
versie? Ik zal morgen foto's maken van het limited badge en hier neerzetten.

Alvast bedankt he
BJPC;)
Green Goblin
De kans is erg klein.

Origineel nederlands (dus niet via duitsland en geen US-modellen) zijn in principe alleen wit, rood en sherwood-toning geleverd.

Uitzonderingen zijn er altijd: de zilveren 84-er van Silver, ik ken 1 groene 86- aw11. Ik heb zelf een groene pre 86-bumper liggen.

Maar als de jouwe sherwood toning is, is ie dat waarsschijnlijk altijd al geweest.

Als het spuitwerk niet zo geweldig is, kan het natuurijk zijn dat de vorige eigenaar alleen het beige gedeelte heeft laten overspuiten. Dit is het meest roestgevoelig.
Post Reply