MR2 ZZW30 op Ebay

Verkoop van onderdelen van de EIGEN MR2. Alleen MR2 gerelateerd!
FOTO PLUS PRIJS VERPLICHT!!!!

Moderator: Pieten

mr2PUNTfreak
Type MR2: AW11
Kwam ik tegen op ebay. Duurt nog 1 dag, dus voor de snelle beslisser ;)
KLIKKERDEKLIK

Om welk type MR2 gaat het bij deze verkoop?: ZZW30 (1.8)

Indien van toepassing, wat is het bouwjaar?: 2000

Hoe is de staat van het aangebodene?: goed

Indien van toepassing, wat is de km-stand van de MR2?: 87490
BST
Zere vingers van het typen..
Type MR2: SW20/21/22
da's niet veel geld.. ik zal er morgenavond eens voor gaan zitten..
Peerke
Type MR2: ZZW30
Dat is handel.....
Misschien zit ik morgen.....vandaag ook wel ff. :X
BlackMR2
misschien iets voor Peter? ;)
Leliev
BST wrote:da's niet veel geld.. ik zal er morgenavond eens voor gaan zitten..
Dan is de verkoping al voorbij..
Edje Turbo
Ik lul al aardig mee !
Het blok zal wel defect zijn...en veel olie gebruiken...
anders kan die prijs gewoon niet....elk helder denkend mens weet dat er hier iets niet klopt...succes voor de gene die hem koopt.8)

Koopjes zijn er op de markt, 3 paar sokken voor een tientje, maar niet met 2e hands auto's..naar mijn idee.
BST
Als er iets defect is dan dient de verkoper dat te vermelden, als er iets weggelaten wordt als dat de motor defect is dan heb je geen verplichting meer naar de verkoper..
decipherer
Iedereen die geboden heeft maar niet gewonnen, niet getreurd, deze auto was er waarschijnlijk toch niet. Er stond namelijk eenzelfde soort advertentie op ebay voor een opel astra (verkoper 0 feedback, paar dagen geleden geregistreerd, auto goedkoop aangeboden etc). Op de astra heb ik geboden en gewonnen. Krijg ik even later een berichtje of ik het geld over wil maken naar een bank in Spanje, de auto krijg ik dan binnen 3 dagen. Gelukkig hoef ik niet bang te zijn dat ik opgelicht word, want als de auto niet bevalt krijg ik gewoon m'n geld terug ::)
BST
*uhuh* natuurlijk wordt je niet opgelicht. Al een berichtje teruggestuurd dat je de auto graag wil komen halen ;D
decipherer
Had ik al gestuurd gisteren, vandaag bericht gekregen in het Engels dat meneer op een schip zit en de auto al bij de vervoerder staat. Dus berichtje teruggestuurd dat ik nog wat tijd nodig heb om het geld bij elkaar te krijgen, laat hem nog maar ff spartelen, daar kan ik dan wel weer mee lachen :P Zouden er nou echt nog mensen zijn die hier intrappen?
Remmel
Voor 7189 eurootjes verkocht.... niet duur!
BST
ALS er iets verkocht is.. waarschijnlijk hetzelfde grapje als met de opel..
BST
decipherer wrote:Had ik al gestuurd gisteren, vandaag bericht gekregen in het Engels dat meneer op een schip zit en de auto al bij de vervoerder staat. Dus berichtje teruggestuurd dat ik nog wat tijd nodig heb om het geld bij elkaar te krijgen, laat hem nog maar ff spartelen, daar kan ik dan wel weer mee lachen :P Zouden er nou echt nog mensen zijn die hier intrappen?
Het is net als met spam, als je het maar vaak genoeg probeert trapt er vanzelf iemand in, helaas..
Edje Turbo
Ik lul al aardig mee !
Tja....slapen doen we s 'nachts :)
MRobbert
Remmel wrote:Voor 7189 eurootjes verkocht.... niet duur!

wens de nieuwe eigenaar veel suc6:P
BST
Ik denk dat de nieuwe eigenaar niet echt wat heeft gekregen.. ik was vandaag mijn spam aan het opschonen, blijkt het dat ik nog een antwoord had gekregen op mijn vraag over de staat van de auto. Als je alleen de tekst al ziet dan weet je wel waar het heen gaat..

"Hello
I want to let you know that i work for KLM and i'm in London for few months for specialization.The car is here with my and i sell her becouse here is difficult to drive it here where they use right hand cars.She is in very good condition.The car is registered in Netherland.If you are interested to buy it please let my know.

Regards"
decipherer
Dat is zo wel duidelijk ja :)

Ik heb ondertussen al een hele berichtenuitwisseling met de verkoper van de astra gehad. Ik dacht dat 'ie met een smoesje zou komen ofzo als ik om de papieren zou vragen, maar hij stuurde gewoon netjes een kopietje van alle kentekenpapieren op. Ze lijken er ook echt uit te zien al is dat natuurlijk moeilijk te beoordelen afgaande op een jpeg afbeelding van een ingescand document. Kan helaas geen telefoonnummer bij de naam en/of het adres vinden, anders had ik ff gebeld.
Uiteraard zal ik niet tot betaling overgaan, maar ik vraag me toch af hoe die aan die papieren komt.
Dokter Rob
Gewoon met de gescande documenten naar oom agent, laat hun contact opnemen met de eigenaar.
Sjerief
En de nep verkoper heeft middels al 1 strafpunt.
Misselijke lui die het altijd verpesten!:donder_frown: :donder_frown: :donder_frown: :donder_frown:
(object 280300129183)
erikmr
8) ik hoop voor de kopers dat ze hun geld niet kwijt zijn
Post Reply