Ligt je MR2 tot het laatste schroefje uit elkaar omdat hij heftig getuned wordt ? Of wordt je tweezitter volledig gerestaureerd voor de eeuwigheid ? Hier kun je je project delen met de andere leden...
even een update..
mijn mr2 ligt al een tijdje uit elkaar voor aanpassingen en reparatie.
exterieur wordt aangepast
interieur wordt aanepast
audio wordt vernieuwd
motor wordt gereviceerd (zeer grote beurt:-/ )
emmer spuiten
lsd scharnieren monteren
parelmoer wit, of idd candy rood. vind ik persoonlijk zeer mooie kleuren, bij parelmoer wit komt de kap wel mooi uit en bij candy valt hij iets minder op.
-mr2- wrote:parelmoer wit, of idd candy rood. vind ik persoonlijk zeer mooie kleuren, bij parelmoer wit komt de kap wel mooi uit en bij candy valt hij iets minder op.
gr
ja dat klopt maar parelmoer wit komt ook al zo veel voor en weet ook nog niet of ik de motorkap wil laten opvallen..
en blood red is eigelijk hetzelfde als candy red alleen wat donkerder dus de glans/schijn is wat dieper
The Elementz wrote:Je bent wel lekker bezig met je emmer. Zal mij benieuwen wat het gaat worden. In ieder geval success met het uitvoeren van je plannen.
GreetZ
thx
het schiet aardig op met de motor.. deze zit weer bijna in elkaar.. foto's volgen gr tom
Ziet er allemaal veelbelovend uit
Ik zou eerder voor het blood red gaan, naar mijn mening geeft dit de auto meer klasse, en een mooiere donkere tint. Samen met je carbon motorkap denk ik dat het er erg mooi uit gaat zien.
Over het algemeen vind ik alle kleuren zo donker mogelijk het mooist