Motorkap, koplampunit en achterlichten mr2 sw20 laatste type

Verkoop van onderdelen van de EIGEN SW20/21/22 (2e generatie MR2). Alleen SW20/21/22 gerelateerd! FOTO PLUS PRIJS VERPLICHT!!!!

Moderator: Pieten

dborghouts
Ik heb een setje achterlichten voor een sw20 liggen van het laatste type ('93 - '98). Passen ook op de oudere modellen maar dan moet het middenpaneel aangepast worden (middenpaneel zit er overigens niet bij). Inclusief kabels en fittingen, exclusief middenpaneel. Vraagprijs E150,-

Motorkap voor een N/A in de kleur super red. Inclusief dopjes, stang en binnenbekleding. vraagprijs E65,-

Originele koplampunits. Dit zijn alleen de koplampunts zelf, dus glas, behuizing, zijpanelen en fittingen. Zonder klapmotoriek en in kleur gespoten bovenkapje. E100,-

Al het bovenstaande komt van een sw20 uit '98.
Image

Image

Image

Om welk type MR2 gaat het bij deze verkoop?: SW20/22 (2.0)

Indien van toepassing, wat is het bouwjaar?: 1998

Wat is de prijs van het aangebodene?: zie omschrijving

Hoe is de staat van het aangebodene?: goed
MR2DIE4
Ik lul al aardig mee !
Type MR2: AW11
zijn de achterlichten incl de achteruitrijlampen? want die staan precies niet bij op de foto?
dborghouts
Die zitten er idd niet bij. Heb alleen de achterlichtunits zelf vervangen op mijn auto, middenpaneel met achteruitrijlichten heb ik zelf gebruikt
dborghouts
Eerste post aangepast met foto's en prijzen gewijzigd
gidoke
Knop gevonden hoor !
Hee kerel,
Heb je een foto van die motorkap?
Ik ben opzoek naar volgens mij het laatste type met die omhoog staande luchtinlaten.
Mvg gido
mr2PUNTfreak
gidoke wrote:Hee kerel,
Heb je een foto van die motorkap?
Ik ben opzoek naar volgens mij het laatste type met die omhoog staande luchtinlaten.
Mvg gido
Heb ik hier nog liggen, pm me maar bij belangstelling, wat jij bedoelt is een turbokap. Deze dus:
Image
Post Reply