Te Koop: Unieke MR2 2.0 Twin Cam T-Bar u9 SW20

Verkoop van de complete EIGEN MR2. Alleen MR2's! FOTO PLUS PRIJS VERPLICHT!!!!

Moderator: Pieten

ToYo

Te Koop: Unieke MR2 2.0 Twin Cam T-Bar u9 SW20

Bericht door ToYo »

Edit: foto volgt als ik weet hoe:huh:
Toen ik voor het eerst een Toyota MR2 zag rijden had ik geen idee wat voor auto/merk:huh: het was.
Dus ik begon met zoeken op internet naar porche, maserati, bmw, mercedes.
Ik dacht echt dat hij ergens in die categorie zou zitten.
Tot ik een tijd later een foto tegenkwam met de tekst eronder Toyota MR2.
Daar had ik het nooit onder gezocht, gezien het sportieve uiterlijk: zij luchtinlaaten, sideskirts, spoiler, de coupé vorm en de middenmotor.
Terwijl dat allemaal standaard was;D :dux-blij_thumb-up: .
Vanaf dat moment (was ik 16 jaar) ben ik begonnen met sparen en had ik al een zwarte MR2 in mijn bezit nog voordat ik mijn rijbewijs had gehaald.
Toen ik er in ben gaan rijden werd alles eigenlijk nog beter, het rijgedrag, de kuipstoelen, en dan nog de verwijderbare dakpanelen alsof het allemaal nog niet genoeg was als bonus de wind door je haren voor het geweldige cabrio gevoel.
Wat een fantastische wagen en dat voor toen maar €6000.

Na er een jaar zonder ook maar enige problemen in te hebben gereden wilde ik mijn MR2 toch een wat persoonlijker tintje geven.
Ik vond in Engeland een bedrijf waar ik de sideskirts, voor/achterbumper, spoiler en voorkap (wel stijlvol maar minder handig die gaten, dus later weer door een originele vervangen) heb gekocht.
Opnieuw laten spuiten in two tone style, zwart en sunset orange metalic.
Ook een nieuwe set velgen 18" en ToYo proxes banden om het plaatje compleet te maken.

Ook al bederft de kentekenplaat op de voorbumper de gestroomlijnde vorm van de voorkant, dient hij ook als het eerste contact met een net te hoge drempel (niet dat ik daar veel last van heb omdat de wagen niet verlaagd is, kan het toch wel eens voorkomen dat je op een drempel afrijd waaronder zeer waarschijnlijk een farao begraven ligt aangezien de hoogte en de piramide vorm) maar de plaat is zo gemonteerd dat hij ook makkelijk te verwijderen is bij een meeting bijvoorbeeld.

Verder bestaat het in-car-entertainment-systeem uit:
Een Kenwood 200w subwoofer die toch wel voor een aardige bass kan zorgen in de kleine cabine.
Een JVC autoradio-dvd speler.
Een 7" in-dash LCD Touchscreen, Handmatig bewegend omhoog omlaag links rechts voor optimale kijkhoek Verder zijn alle aansluitingen (vga, audio, usb touchscreen, stroom omvormer) aanwezig om een laptop of carpc te bedienen via het touchscreen ook zijn de camera beelden (van de camera's in de voor en achterbumper) op te nemen:foto-ani: .

APK: is geldig tot: 06-01-2010
De auto is altijd onderhouden bij de officiele Toyota Dealer, alle facturen heb ik in mijn bezit.
De laatste Grote beurt is uitgevoerd op 06-01-2009 Verder zijn alle facturen/Garantiebewijzen ook aanwezig.

De geschatte totale investering

± 18000, Auto 6000 + extra's 12000.

Op 03-03-2009 is de auto door een gecertificeerd bedrijf getaxeerd en is de vervangingswaarde vastgesteld op een bedrag van €9.500,00
Dit rapport is eventueel tegen aanvraag beschikbaar.

Omdat ik vanplan ben een nieuw huis te gaan kopen zou het geld van de auto goed van pas kunnen komen.
Het is een zeer moeilijke beslissing aangezien ik de auto nu helemaal naar mijn smaak hebt gemaakt en een hoop geld in hebt geinvesteerd.
Maar ik ben er van overtuigd dat er iemand is die ik er een zeer groot plezier mee kan doen.

Voor vragen of informatie hoor ik het graag.

Afbeelding


Om welk type MR2 gaat het bij deze verkoop?: SW20/22 (2.0)

Indien van toepassing, wat is het bouwjaar?: 1991

Wat is de prijs van het aangebodene?: 5750

Hoe is de staat van het aangebodene?: Nieuwstaat

Indien van toepassing, wat is de km-stand van de MR2?: 151255
Gebruikersavatar
Leliev
Zere vingers van het typen..
Berichten: 4462
Lid geworden op: 27 dec 2006, 18:56
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Leliev »

www.imageshack.us

En welkom hier en veel plezier met je MR2!!
Afbeelding
El Butre schreef:Paul zegt niet vaak wat nuttigs, maar zijn avatar klopt nog steeds....
mr2PUNTfreak schreef:Paul jij snapt het tenminste!:dux-blij_thumb-up:
Gebruikersavatar
Leliev
Zere vingers van het typen..
Berichten: 4462
Lid geworden op: 27 dec 2006, 18:56
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Leliev »

www.imageshack.us

Jammer dat je m weg doet. Maar goed, een huis is ook wel belangrijk :P
Afbeelding
El Butre schreef:Paul zegt niet vaak wat nuttigs, maar zijn avatar klopt nog steeds....
mr2PUNTfreak schreef:Paul jij snapt het tenminste!:dux-blij_thumb-up:
BlackMR2

Bericht door BlackMR2 »

ook welkom hier, jammer dat je lid word als je de MR2 gaat verkopen :-/
is het geen oplossing om de MR2 te schorsen? heb ik ook gedaan toen ik een huis kocht, heb hem nu nog,
hij ligt weliswaar uit elkaar, maar dat is een ander verhaal ;D

veel suc6 iig met de verkoop
Gebruikersavatar
Timo
Zere vingers van het typen..
Berichten: 821
Lid geworden op: 02 mei 2007, 16:33
Type MR2: AW11

Bericht door Timo »

zonde dat je je MR2 weg doet!
succes met het kopen van een huis!
MR2 maakt rijden geweldig!;D:driving:;D

AfbeeldingAfbeelding
Melle
Zere vingers van het typen..
Berichten: 3644
Lid geworden op: 27 dec 2006, 19:31
Locatie: Buitenpost
Contacteer:

Bericht door Melle »

Zeer benieuwd naar de foto's.....
Gebruikersavatar
Sjerief
Zere vingers van het typen..
Berichten: 905
Lid geworden op: 27 dec 2006, 21:18

Bericht door Sjerief »

Idd..
Afbeelding
Gebruikersavatar
Surferdude
Berichten: 7723
Lid geworden op: 01 jan 1970, 01:00
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Surferdude »

http://link.marktplaats.nl/241206903


Er is al 5650 geboden..


Oh ja, welkom.
[url=http://www.flickr.com/photos/arthur_mol ... /:w5rnltst][b:w5rnltst]flick[/b:w5rnltst][b:w5rnltst]r[/b:w5rnltst][/url:w5rnltst][/align:w5rnltst]
[img:w5rnltst]http://farm4.staticflickr.com/3069/1303 ... 67c5_n.jpg[/img:w5rnltst][/align:w5rnltst]
Melle
Zere vingers van het typen..
Berichten: 3644
Lid geworden op: 27 dec 2006, 19:31
Locatie: Buitenpost
Contacteer:

Bericht door Melle »

aha.... hmmmm... apart is ie wel in ieder geval... :dux-blij_thumb-up:
Gebruikersavatar
Sjerief
Zere vingers van het typen..
Berichten: 905
Lid geworden op: 27 dec 2006, 21:18

Bericht door Sjerief »

Tja het blijft een sw20 he...:P

suc6 met de verkoop iig.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Timo
Zere vingers van het typen..
Berichten: 821
Lid geworden op: 02 mei 2007, 16:33
Type MR2: AW11

Bericht door Timo »

mooie SW20!:dux-blij_thumb-up: zo zie ik ze niet vaak!
MR2 maakt rijden geweldig!;D:driving:;D

AfbeeldingAfbeelding
BlackMR2

Bericht door BlackMR2 »

wel een prachtige wagen :dux-blij_thumb-up:
ToYo

Bericht door ToYo »

Bedankt voor alle reacties:dux-blij_thumb-up:
Hier volgend de foto's:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
orakell

Bericht door orakell »

goed, hier begrijp ik alleen wat van als je ZONDER auto verder kan....... In mijn optiek gooi je nu gewoon 11.000,00 aan geld weg. Ja........je krijgt er misschien 7.000.00 voor terug, maar................als je een andere auto weer zou moeten kopen, en dan hebben wij het natuurlijk in dit geval over een super goedkoop bakkie (anders zou je hem niet weg doen), dan is het risico ENORM GROOT, dat je voor een berg extra onkosten komt te staan.........die je NU met je eigenlijk spik splinter nieuwe auto (als het goed is) NIET hebt !! Dus als je geen andere auto nodig hebt kan ik het nog begrijpen en anders................kan ik je alleen maar zeggen, NIET DOEN en houd je mooie goede auto, gooi je 11.000,00 !!!! niet weg en schors hem desnoods als het niet anders kan
ToYo

Bericht door ToYo »

orakell schreef:goed, hier begrijp ik alleen wat van als je ZONDER auto verder kan....... In mijn optiek gooi je nu gewoon 11.000,00 aan geld weg. Ja........je krijgt er misschien 7.000.00 voor terug, maar................als je een andere auto weer zou moeten kopen, en dan hebben wij het natuurlijk in dit geval over een super goedkoop bakkie (anders zou je hem niet weg doen), dan is het risico ENORM GROOT, dat je voor een berg extra onkosten komt te staan.........die je NU met je eigenlijk spik splinter nieuwe auto (als het goed is) NIET hebt !! Dus als je geen andere auto nodig hebt kan ik het nog begrijpen en anders................kan ik je alleen maar zeggen, NIET DOEN en houd je mooie goede auto, gooi je 11.000,00 !!!! niet weg en schors hem desnoods als het niet anders kan

Daar zit we wat in ja, maar daar heb ik ook goed overna gedacht en toch kies ik niet voor die optie.
Het is namenlijk zo dat ik samen met mijn vriendin een huis ga kopen en daar komt nogal wat bij kijken dus zou het geld handig van pas kunnen komen.
Daarnaast zou ik wel zonder auto kunnen en heeft mijn vriendin ook een auto.
2 auto's is toch wat overdreven en haar auto is net wat praktischer (meer zitplaatsen, opbergruimte) in het allerdaagse leven.
Ik heb vanaf dat ik deze auto heb er een hoop plezier van gehad (het hele project) ook al is het wat korter als verwacht, maar vroeg of laat moest het er een keertje van komen helaas:'( .
franksmits

Bericht door franksmits »

Jammer dat je hem weg doet! Ik begrijp de situatie en wens je veel succes.
Ben je uitgekeken op de mr2?
MarcoTwo
Berichten: 7457
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:13
Type MR2: SW20/21/22 + ZZW30
Contacteer:

Bericht door MarcoTwo »

Met een huis komt het op die paar duizend euro (wat het relatief gezien is) ook niet echt hoor.

Dan maar een paar klusjes tot latere datum uitstellen, dan maar geen andere keuken.
Greetz, MaRco2!
Sinds juli 2001 lid. www.marotaxaties.nl
Afbeelding
Roland

Bericht door Roland »

Een logische discussie die ik wel vaker heb gezien nu. Ik denk dat je het alleen moet doen als je uitgekeken bent op de mr2 en aan iets nieuws toe bent, anders zou ik het ook zonde vinden. Zeker gezien ie zou persoonlijk is aangepast.
franksmits

Bericht door franksmits »

ik heb ook net een huis gekocht, ga trouwen en ben in het bezit van 3 auto's.. Bij mij gaat de mr2 er uit omdat ik er niet op uitgekeken ben, maar omdat ik andere prioriteiten stel. Zoals een kindje, een studie en de overbodigheid van een 3e auto..

Daarom als je hem echt wilt, zou ik hem houden.. En als je bent uitgekeken zou ik hem alleen weg doen! Goodluck!
Gebruikersavatar
Green Goblin
Berichten: 12095
Lid geworden op: 22 dec 2006, 06:55
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Green Goblin »

franksmits schreef:en de overbodigheid van een 3e auto..
Hou je nog twee andere auto's over die je ook weg zou kunnen doen...
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Plaats reactie